“Hvor er kreativiteten ”
Anmeldelse av Argent Restaurant

Argent Restaurant
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Gourmetrestauranten Argent ligger i stilige lokaler inne i Operahuset, og en middag her passer perfekt før en forestilling i Operaen. Menyen på Argent endres månedlig, og alle er basert på de beste og ferskeste råvarene sesongen kan tilby.
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Dro på date med kjæresten før jul for å koble av i julestresset.

Kom til en tom restaurant i opera huset. Kalde lokaler hvor alt er hvitt.

Bestilte 5 retters. Alle rettene var kjedelige og smakløse og alt kom på hvite asjetter med lite farge på tallerknene. Tenker når det er et bord i restauranten at kokkene kan være litt mer kreative.

Maten var helt Okei, men veldig smakløst og kjedelig.

Litt skuffet over stedet og maten dessverre når man har planer med samboer som ikke er så ofte.

1  Takk, 435tonjet

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Jeg hadde egentlig tenkt meg Brasserie Sanguine, men booket Argent ved en feiltakelse. (Det var den som dukket opp da jeg googlet opera restaurant). Da blir det vel ekstra fint, tenkte jeg.
Nedtur nummer 1: Akustikk. Da vi kom var det folksomt, vi greide ikke å snakke sammen. Heldigvis forsvant de fleste på operaforestilling, og da det bare var gjester ved to bord, gikk det fint.
Nedtur nr 2. Kelnerne så oss ikke, selv om det var få gjester. Ingen la merke til at lyset på bordet sluknet, og at vannglassene stadig var tomme.
Nedtur nr 3 (verst for 15-åringen) - det tok laang tid. Som han selv sa: hvis jeg ikke hadde rukket å bli sulten mellom hver rett, hadde jeg kanskje blitt mett av fem retter.
Og maten? Grei nok, vi var enige om at kveitesashimi var topp. Men verd prisen var den ikke.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, taraxacum2016
Anmeldt 10. februar 2018

Vi valgte treretters meny. Før middag en drink. Noen hadde et glass rødvin, jeg valgte hvit martini. Ingen informasjon om at den måtte hentes ved en annen restaurant. Jeg fikk min drink lenge etter de andre og nesten idet maten kom.
Hovedretten, kalv med soppstuing. Maten var lunken, soppstuingen kald. Vi kunne selvsagt ha sagt fra, men valgte ikke å gjøre dette.
Hyggelig måltid, flinke servitører til å fylle på vann og vin gjorde opplevelsen grei tross lunken mat.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Bergljot Ree H
Anmeldt 14. desember 2017

Tross forhåndsbestilling var det rot med servering av mat, en servitør som ikke var service innstilt i det hele tatt og ikke nok poteter på bordet, når vi spurte om mer for 2 gang kom det til slutt poteter da de fleste var ferdig å spise.. resultat var at flere gikk sultne, det toppet seg når servitøren nektet folk brød, ikke ville hente salt og pepper og ikke fyldte drikke... så stay away , her vil vi ikke gå igjen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 691steffant
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Fine lokaler, men laber service. Begrenset meny, og til tross for at vi hadde forhåndsbestilt retter, fikk vi servert dessert vi ikke hadde bestilt med kommentaren: «nei, men det er det du får».

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Bitten73

Reisende som så på Argent Restaurant, så også på

Har du vært i Argent Restaurant? Del dine erfaringer!