“Sitter på do enda”

Vurdert som nr. 40 av 79 Smått og godt i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2021

Jeg var her og skulle prøve boba med familien, min bror kjøpte kiwi ice tea og min søster matcha milk tea mens jeg skulle ha matcha ice tea. Jeg er kjempe laktose intolerant og måtte forsikre meg om at det ikke var melk i matcha ice tea. Så jeg sørget for å dobbelsjekke etter jeg fikk den om at det var uten melk, spesielt da den så helt lik min søsters matcha milk tea, men det bekreftet han at det var uten og jeg stolte på det. Etter å ha drukket halve koppen signaliserte kroppen min at jeg fikk i meg mye laktose, det smakte dessuten ikke som matcha ice tea og jeg skulle ha visst det var matcha milk tea. Min søster smakte på min og sa det smakte helt lik hennes matcha milk tea. Jeg måtte da umiddelbart besøke en nærmest toalett og besøket har da ødelagt hele dag og natt av min ferie i Oslo.

Anbefales ikke. Servicen var i tillegg veldig uhyggelig, han så ut som han ville ha oss vekk snarest mulig, verken sa takk, hei eller smilte.

Takk, smilemil2018

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kjøpte boba tea, smakte helt ok, bitter ettersmak, etter noen minutter ble jeg veldig kvalm, jeg ble rett og slett matforgiftet, senere på kvelden kom boba teaen opp igjen, veldig dårlig smittevern og shabby sted. Skal aldri kjøpe boba her igjen.

Takk, marianh812
Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

For ett unikt trangt sted med dårlig smittevern. Men bubble teen var utrolig god. Vi smakte topselgeren som var lilla rot, og den var utrolig digg! Den måtte vi kjøpe fordi de hadde ikke de to andre vi ønsket oss. De ansatte virket litt lei av arbeidssituasjonen sin, og vi ble ikke mottatt så godt. Køen var lang.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, dorthesKS
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Dette var ikke bra! Førsteinntrykket var at det var et veldig lite lokale, og det ble ikke opprettholdt smittevern slik det burde i disse tider. Vi tvilte også på hygienen og renholdet på dette stedet, særlig da vi brukte toalettet deres. Vi følte nærmest at vi hadde gått inn i huset til noen! Blir usikker på matsikkerheten.

Jeg og venninnen min bestilte hver vår boba iced tea, og var ikke spesielt fornøyde. Den var for det første ikke god på smak sammenlignet med boba tea med samme smak fra andre steder. Vi drakk vel ca. 100 ml av drikken før vi kastet den. Var ikke verdt pengene.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, korsella
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Har kun testet bubble tea fem ulike varianter. Alle var gode. Liker best popping kuler. De andre blir for seige geleklumper.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, metannika

Reisende som så på Boba Cha, så også på

Har du vært i Boba Cha? Del dine erfaringer!