“Grei restaurant.”

Brunello Ristorante
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Italiensk restaurant i hjertet av Oslo. Vi ligger under 5 minutters gange fra Oslo Sentralstasjon. Vi serverer italiensk pizza og har a la carte meny i tillegg.
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Var her med min familie. Skulle ha i oss litt lett mat før cupfinalen i håndball i Oslo spektrum.God italiensk mat. Men stedet er noe litt for stivt for oss. Men god mat og hyggelig service.

Takk, Holmen83

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Kjempekoselig resturant med god mat, hyggelige servitører og god atmosfære :) Vi spiste pizza, dagens fisk som var breiflabb og ravioli med spinat. Pizzaen var kjempegod og bunnen var bare helt super! Dagens fisk falt også godt i smak og det samme gjorde raviolien. Bare glade mager :) nå har vi bestilt sjokoladefondant. Nam :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, eliseskistad
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Det ble en sen middag på dette spisestedet siden de holdt åpent og det var god plass i restauranten. Jeg spiste pasta og drakk ett glass rødvin. Betalte NOK 310,-.
Kjedelig pasta som ikke svarte til forventningene. Framstod som fastfood.
Grei service og ordinære lokaler.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 14. oktober 2018

Oppdaget stedet for et par uker siden. Fine omtaler, og man blir ikke skuffet. Godt besøkt restaurant og det er forståelig. Her er det ekte italiensk gjestfrihet. Ikke for stor meny, men her er noe for alle. Gode pizzaer (Byens beste i 2014) som falt i smak rundt hele bordet og gode pastaretter. Spagetti med sjømat var meget bra, det samme var penne med kjøtt og Carbonaraen. Veldig hyggelig lokale, rolig og her kan man hygge seg og føre samtale ved bordet. Antipasto Misto er kanskje noe overpriset i forhold til hva man får. Husets fatøl Birra Morena er virkelig friskt og godt, og husets røde kan anbefales ! Takk for en hyggelig lørdag kveld, vi kommer tilbake !

Takk, Rolf P
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

3 generasjoner spiste middag en lørdagskveld, bestilte forskjellige retter og samtlige var kjempefornøyd med maten sin kan absolutt anbefales.

Takk, Merete V

Reisende som så på Brunello Ristorante, så også på