“Topp kvalitet”
Anmeldelse av Tesoro - STENGT

Tesoro
Anmeldt 6. januar 2019

Herlig enkelt, og samtidig veldig god mat. Vennlig og humoristisk chilensk kokk som ga god service.Kan anbefales, og kommer gjerne igjen.

Takk, TommyH1824

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Typisk italiensk pizza med tynn bunn, og greit med fyll som smakte godt. Kunne vært litt mer krydder etter min smak. Rettene passer for én person.
Bestilte dessert til én person, men til vår overraskelse så fikk vi én enkelt dessert ekstra gratis. Dette trekker opp totalkarakteren. Hyggelig personale og ryddig plass.

Takk, 727runeg
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk nabolagsrestaurant med intim atmosfære med murstein, trebjelker og levende lys. Fantastisk gode, italienske pizzaer bakt i mursteinsovn. God service ved hvert besøk. Anbefales!

Takk, NinaH1993
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

En av de beste pizzaene jeg har smakt i Oslo! Holder sinnssykt god standard og hyggelig service med en avslappende atmosfære.

Takk, peialien
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Dette har blitt et nytt favorittsted! Den beste pizzaen jeg har smakt, med utrolig god bunn og mange spennende kombinasjoner av toppinger. Det er også veldig bra service og en behagelig atmosfære. Spiste Panna cotta til dessert - himmelsk.
Kommer garantert tilbake, mange ganger!!

Takk, Sara N

Reisende som så på Tesoro, så også på