“Mettende pizza!”
Anmeldelse av Tesoro - STENGT

Tesoro
Anmeldt 20. januar 2019

Vi var en "storfamilie" mellom ett og åtti år som spiste store og velsmakende italienske pizzaer på "Tesoro" i går ettermiddag. Pizzaen ble laget mens vi satt og så på. Det var en opplevelse for store og små. Lokalet er intimt, uformelt og rustikk i stilen. Anbefaler stedet etter jobb ,med venner, eller familie som skal spise noe før kino eller bare møtes og "chille".

Takk, AnnaLiseS21

2024 av 67 anmeldelser

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk pizza og service! Nytt favorittsted :)) ligger sentralt på Majorstua. Desserten var også himmelsk

Takk, 294hannat
Anmeldt 6. januar 2019

Herlig enkelt, og samtidig veldig god mat. Vennlig og humoristisk chilensk kokk som ga god service.Kan anbefales, og kommer gjerne igjen.

Takk, TommyH1824
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Typisk italiensk pizza med tynn bunn, og greit med fyll som smakte godt. Kunne vært litt mer krydder etter min smak. Rettene passer for én person.
Bestilte dessert til én person, men til vår overraskelse så fikk vi én enkelt dessert ekstra gratis. Dette trekker opp totalkarakteren. Hyggelig personale og ryddig plass.

Takk, 727runeg
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk nabolagsrestaurant med intim atmosfære med murstein, trebjelker og levende lys. Fantastisk gode, italienske pizzaer bakt i mursteinsovn. God service ved hvert besøk. Anbefales!

Takk, NinaH1993

Reisende som så på Tesoro, så også på