“Helt topp 👍”
Anmeldelse av Brasserie Blanche

Brasserie Blanche
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Beskrivelse: Hyggelig fransk brasserie i Oslo sentrum Restaurant Brasserie Blanche er en hyggelig restaurant mellom slottet og Majorstua. Vi har fokus på franske klassikere, kombinert med spennende retter med sesongens råvarer. Vi er en restaurant for alle, og et like naturlig valg for familie- og vennemiddager, som når du har noe å feire eller skal på date. Inspirasjonen til livet på Brasserie Blanche har vi funnet på gode brasserier i Frankrike. Kombinasjonen av gode råvarer og klassiske oppskrifter, i en hjemmekoselig atmosfære har vært vår oppskrift siden 2005. Entrecôte, sjøtunge meunière og choucroute er noe av det vi har å menyen hver dag. I tillegg har vi egne ukesmenyer.
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Konge mat og lun god atmosfære. Mye utvalg i vin. Absolutt verdt besøket, prisene var også meget bra

1  Takk, Daniel L

Anmeldt 25. januar 2019

Idet vi kom inn av døren ble vi mottatt på en særdeles vennlig, varm og velkommen måte. Alle som jobber der er vennlige, profesjonelle og personlige. Selv om det var mange i lokalet var det aldri lang ventetid, vi hadde en følelse av at vi var svært viktige. Vi fikk gode anbefalinger på mat og vin og hadde en særdeles hyggelig kveld. Det var som om vi var gamle kjente, selv om de vi møtte var nye for oss. Ujålete og svært god mat og deilige viner. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Bente52
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Koselig lokale, tilsynelatende spennende mat som var pent dandert, men overraskende smakløs. Spiste dagens treretters.

2  Takk, MarteSH
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Franske klassiske retter og viner. Maten alltid god her selv om løksuppe ikke er helt min greie. Liker lokalene her som en gang i tiden visstnok var en stall. Blir an lei av taste menyer og rykende tørris retter er Brasserie Blanche et koselig, velsmakende og mer tradisjonelt alternativ.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Brasseri Blanche leverer som vanlig. Anbefalingene i matkartet og vinmenyen matcher.
Anbefales i førjuls stresset.

2  Takk, 168kjetilh

Reisende som så på Brasserie Blanche, så også på

Har du vært i Brasserie Blanche? Del dine erfaringer!