“Fantastisk kveld!”

tir. 27.7.
20:00
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hyggelig fransk brasserie i Oslo sentrum Restaurant Brasserie Blanche er en hyggelig restaurant mellom slottet og Majorstua. Vi har fokus på franske klassikere, kombinert med spennende retter med sesongens råvarer. Vi er en restaurant for alle, og et like naturlig valg for familie- og vennemiddager, som når du har noe å feire eller skal på date. Inspirasjonen til livet på Brasserie Blanche har vi funnet på gode brasserier i Frankrike. Kombinasjonen av gode råvarer og klassiske oppskrifter, i en hjemmekoselig atmosfære har vært vår oppskrift siden 2005. Entrecôte, sjøtunge meunière og choucroute er noe av det vi har å menyen hver dag. I tillegg har vi egne ukesmenyer.
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk mat, hyggelige servitører og koselig stemning - oppskriften på en fantastisk helaften! Vi spiste dagens treretters med flotte sesongvarer og god vin til. Takk for en flott kveld, det var varmt og koselig på en regnfull sommerkveld. Vi kommer tilbake

3  Takk, VildeI2

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Her får en god mat og drikke til en god pris. Tre retters med ‘vinmeny’ gikk rett hjem hos oss. Strålende service.

2  Takk, AndreasAase
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Har vært her to ganger og er superfornøyd med både mat og service. Profesjonelle servitører, velsmakende mat og fine lokaler.
Uansett hva du bestiller er det laget mer sjel og hjerte.
Hvis de gjør en eller en feil gjør de alt for å både rette det opp og få kunden til å føle seg godt ivaretatt.

2  Takk, Solaskinner
Anmeldt 14. juni 2020

Ovnsbakt blomkål, sjøtunge og petit fours, en deilig hvit burgunder. Så godt det hele. Service på sitt beste. Varm takk til Are og hans team.

2  Takk, torhildl701
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Delte chevre og tartar til forrett, utrolig godt. Entrecôte til hovedrett og Crème brûlée til dessert. Anbefaler virkelig en tur hit.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, vickylindahl

Reisende som så på Brasserie Blanche, så også på

Har du vært i Brasserie Blanche? Del dine erfaringer!