“Gikk for dagens tre retters”
Anmeldelse av Brasserie Blanche

Brasserie Blanche
Bestill bord
søn. 25.7.
20:00
Kjøkken: Fransk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Hyggelig fransk brasserie i Oslo sentrum Restaurant Brasserie Blanche er en hyggelig restaurant mellom slottet og Majorstua. Vi har fokus på franske klassikere, kombinert med spennende retter med sesongens råvarer. Vi er en restaurant for alle, og et like naturlig valg for familie- og vennemiddager, som når du har noe å feire eller skal på date. Inspirasjonen til livet på Brasserie Blanche har vi funnet på gode brasserier i Frankrike. Kombinasjonen av gode råvarer og klassiske oppskrifter, i en hjemmekoselig atmosfære har vært vår oppskrift siden 2005. Entrecôte, sjøtunge meunière og choucroute er noe av det vi har å menyen hver dag. I tillegg har vi egne ukesmenyer.
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Gikk for dagens tre retters, fantastisk. Gode vintips, upåklagelig service og beroligende atmosfære. Anbefales sterkt.

4  Takk, daniellK6453ME

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat og fantastisk vin som passet ypperlig til de ulike rettene vi spiste. Super service og veldig flink serivitør/hovmester. Romantisk og hyggelig atmosfære og god pris. Vi kommer definitivt tilbake!

4  Takk, HeFo7
Anmeldt 19. juli 2020

Fantastisk mat, hyggelige servitører og koselig stemning - oppskriften på en fantastisk helaften! Vi spiste dagens treretters med flotte sesongvarer og god vin til. Takk for en flott kveld, det var varmt og koselig på en regnfull sommerkveld. Vi kommer tilbake

3  Takk, VildeI2
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Her får en god mat og drikke til en god pris. Tre retters med ‘vinmeny’ gikk rett hjem hos oss. Strålende service.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, AndreasAase
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Har vært her to ganger og er superfornøyd med både mat og service. Profesjonelle servitører, velsmakende mat og fine lokaler.
Uansett hva du bestiller er det laget mer sjel og hjerte.
Hvis de gjør en eller en feil gjør de alt for å både rette det opp og få kunden til å føle seg godt ivaretatt.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Solaskinner

Reisende som så på Brasserie Blanche, så også på

Har du vært i Brasserie Blanche? Del dine erfaringer!