Anmeldt 17. oktober 2018

Bodde her da vi så Phantom of the opera på Folketeateret. Veldig god service i resepsjonen. Vi oppgraderte til juniorsuite med terrasse som vi ble meget fornøyde med.
Da vi ankom suiten ble vi veldig positivt overrasket. Ren og pen suite med stor terrasse og behagelige møbler.
Litt dårlig med oppbevaringsplass for klær og stativet til kofferten funket dårlig.
Det spruter vann ut på badegulvet når man dusjer, og jeg savnet noe å sette fra seg sine personlige artikler på i dusjen.
Veldig bra sovekomfort og en interiørmessig fin juniorsuite med god utsikt på terrassen, men det kunne vært innredet litt mer brukervennlig. Terrassedøren kunne ikke åpnes/lukkes fra utsiden. Merkelig løsning.
Vi valgte å spise kveldsmat på hotellet før vi gikk på teateret. Denne kvelden hadde kokken valgt å servere Coq au vin. Det var en tynn suppe med litt hønsekjøtt. Totalt smakløst...i et mindre trivelig miljø. Og at jeg fant et hjørne av fryseposen i maten gjorde ikke måltidet bedre.
Frokosten derimot, får beste karakter. Et stort utvalg med en fin anretning i en koselig atmosfære.
En behagelig hotellopplevelse...god service i resepsjonen.
Men dessverre...litt bedre brukervennlighet på rommet og kvalitet på kveldsmaten, hadde gitt full pott på denne hotellopplevelsen.

Takk, Elling56
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Bäste Elling56,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse på Tripadvisor.

Det glädjer mig att höra att du hade en bra upplevelse när du bodde hos och var extra nöjd med servicen från mina kollegor i receptionen samt vår frukost som vi är mycket stolta över. Jag ska föra vidare dina fina ord till hela teamet.

Det var även roligt att höra att du tyckte om den sköna sängen och designen av sviten som är inspirerad av den historiska byggnaden vi ligger i. Feedback från våra gäster är mycket viktigt för oss och jag ska därför ta upp din synpunkt om att göra inredningen lite mer användarvänlig vid en eventuell renovering.

Jag beklagar att du fick en bit av en påse i maten och jag ska personligen prata mer berörd personal för att säkerställa att det inte händer igen.

Vi hoppas att vi ses nästa gång ni ska på teater i Oslo och önskar dig en fin helg!

Anmeldt 8. oktober 2018

Alt i alt et fint hotell med veldig sentral beliggenhet.
Stilren resepsjon og fin frokost-restaurant.
Kunne ønsket litt mer smilende og imøtekommende resepsjonister, men veldig trivelig personale i restauranten.

Vi fikk rom i 7.etasje.
Rommet var veldig lite, det var såvidt plass til å bevege seg rundt sengen...
Men badet vart stort, fint og rent. Og pluss for stor balkong.

Inkludert i prisen var både frokost, ettermiddags-te og kvelds-snacks.
Frokosten var veldig bra, med godt utvalg av det meste.
Ettermiddags-te rakk vi ikke å prøve.
Kvelds-snacks var en liten buffet. Ikke så veldig mye å skryte av, men helt ok med en liten matbit.
Tips til hotellet: Kutt ned litt på bruken av chili i couscous-salaten. Jeg liker sterk mat altså, men den var litt i overkant...
Og servitørene her virket så stresset at det var bare såvidt vi fikk bestilt drikke til maten.

Takk, khephri
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Bästa Lene V,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse på Tripadvisor!

Det glädjer mig att du höra att du hade en bra vistelse hos oss och tyckte extra mycket om vårt läge i Oslo centrum, receptionen, frukostrestaurangen, balkongen på rummet samt frukosten som vi är mycket stolta över.

Feedback från våra gäster är mycket viktigt för oss och jag ska föra vidare din synpunkt gällande mindre chili i salladen till berörd personal.

Gällande rummet kan jag rekommendera att boka ett superiorrum nästa gång du bor hos oss då inte bara är större utan även har fler produkter på badrummet samt minibar.

Vi hoppas att vi ses nästa gång du är i Oslo!

Anmeldt 25. september 2018

Rommet var pent, bra og rent/ryddig.
Trivelig betjening i resepsjonen
Bra frokost.Masse digg pålegg
Episk bra beliggenhet midt i sentrum. Kort vei til alt.
Kommer til å bo her igjen er jeg sikker på.!

Takk, Odyssey383114
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Bäste Odyssey383114,

Tack för att du valde att bo hos oss på Clarion Collection Hotel Folketeateret och för din fina feedback!

Det är verkligen glädjande att höra att du hade en mycket bra vistelse hos oss och tyckte extra mycket om ditt rum, städningen, servicen i receptionen, frukosten samt vårt läge mitt i Oslo. Jag ska sprida vidare dina ord till alla mina kollegor.

Vi ser fram emot att få välkomna dig nästa gång du besöker Oslo!

Önskar dig en härlig vecka!

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære, fine rom og Oslos beste frokost. Og ikke minst smilene i resepsjonen som nedten gjør deg mo i knærne! Anbefales på det sterkeste - unn deg noe ekstra neste gang du skal overnatte i Oslo!!

Takk, Lars M
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Bäste Lars M,

Tack för att du valde att bo ho oss och för din fina feedback!

Det glädjer mig att höra att du tyckte om våra rum, vår goda frukost som vi är mycket stolt över och framförallt leendet samt servicen från mina kollegor i receptionen som är det första intrycket av hotellet. Jag ska dela din fina feedback till mina kollegor och vi hoppas att vi får se dig nästa gång du är i Oslo!

Önskar dig en fin måndag!

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Utsøkte moderne rom, veldig god seng, flott frokost. I tillegg til den sentrale beliggenhet i forhold til sentralbanestasjon og alle andre sentrums fasiliteter er dette et godt valg i Oslo. Hyggelig og imøtekommende betjening også.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, alfmagne
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Bäste alfmagne,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse hos oss på Tripadvisor.

Jag blir glad att höra att du hade en mycket bra upplevelse hos oss och var extra nöjd med rummet, vår goda frukost samt servicen på hotellet, jag ska sprida vidare dina fina ord till mina kollegor. Gällande vårt läge håller jag med dig, mer centralt kan man inte bo i Oslo.

Varmt välkommen tillbaka nästa gång du besöker Oslo!