Gratis avbestilling frem til 01.08.21
Trip.com
Prestigia.comUSD 199
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med god frokost. Varm kveldsmat er inkludert, rene rom med nydelige Rituals-såper. Hyggelige ansatte. Ligger nær sentrumskjernen og vegg-i-vegg med Folketeateret. Kort vei til Oslo S og shopping.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Elin Myrland H
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære Elin!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du nytet frokosten hos oss, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Ha en flott dag og velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Hilsen, Naira Lalayan / Hotelldirektør

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, fantastisk frokost og veldig hyggelige folk som jobber der! Sentral beliggenhet og genialt hotell hvis formålet med oppholdet er folketeateret. Bra utvalg av restauranter i umiddelbar nærhet. Tommel opp!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Linn V

Kjære Linn!

Varmt takk for en usedvanlig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Folketeateret. Det er herlig å lese at du var fornøyd med hele opplevelsen. Vi håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

HIlsen,

Naira Lalayan / Hotelldirektør

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her fra fredag til søndag i forbindelse med at vi skulle på Folketeateret.
Sentralt beliggende nær Sentralbanestasjonen,Youngstorget og Karl Johan.
Og skal man på Folketeateret kan man gå dit uten yttertøy,og slipper garderobekø.
Vi hadde standard rom,og det anbefales ikke hvis du skal være der mer enn en natt.
Rommene var svært små-såvidt en kunne komme rundt senga.Koffertene måtte
pakkkes ut på senga da det ikke var plass til det andre steder.
Badet var stort,men de skarpe lysene på begge sider av speilet gjorde det ubrukbart.
Dette var minuset med vårt opphold på hotellet.
De ansatte var veldig serviceinnstilte og det er et pluss at man må ha kortet til rommet
for å kunne komme seg i heisen og trappeoppgangen.
Gratis kaffe/te i resepsjonen og mulighet for gratis kaffe/kaker og kvelds i 7.etasje er
også et pluss.
Det aller beste var imidlertid frokosten.Her fantes det meste av det en kunne ønske seg.
Vi kommer gjerne igjen,men ikke til standard rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lailab450
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Bästa Laila b,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse på Tripadvisor!

Det glädjer mig att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och var extra nöjd med vår frukost som vi är mycket stolta över, servicen på hotellet samt gratis tillgång kaffe/te samt kaka.

Jag håller med dig gällande vårt läge, om man ska på en föreställning på Folketeateret kan man inte bo närmre.

Nästa gång du besöker oss kan jag varmt rekommendera att boka ett superior rum då inte bara är större utan även har fler Rituals produkter på badrummet, minibar samt en liten soffgrupp.

Vi hoppas att vi får välkomna dig åter till oss och önskar dig en fin vecka!

Anmeldt 17. oktober 2018

Bodde her da vi så Phantom of the opera på Folketeateret. Veldig god service i resepsjonen. Vi oppgraderte til juniorsuite med terrasse som vi ble meget fornøyde med.
Da vi ankom suiten ble vi veldig positivt overrasket. Ren og pen suite med stor terrasse og behagelige møbler.
Litt dårlig med oppbevaringsplass for klær og stativet til kofferten funket dårlig.
Det spruter vann ut på badegulvet når man dusjer, og jeg savnet noe å sette fra seg sine personlige artikler på i dusjen.
Veldig bra sovekomfort og en interiørmessig fin juniorsuite med god utsikt på terrassen, men det kunne vært innredet litt mer brukervennlig. Terrassedøren kunne ikke åpnes/lukkes fra utsiden. Merkelig løsning.
Vi valgte å spise kveldsmat på hotellet før vi gikk på teateret. Denne kvelden hadde kokken valgt å servere Coq au vin. Det var en tynn suppe med litt hønsekjøtt. Totalt smakløst...i et mindre trivelig miljø. Og at jeg fant et hjørne av fryseposen i maten gjorde ikke måltidet bedre.
Frokosten derimot, får beste karakter. Et stort utvalg med en fin anretning i en koselig atmosfære.
En behagelig hotellopplevelse...god service i resepsjonen.
Men dessverre...litt bedre brukervennlighet på rommet og kvalitet på kveldsmaten, hadde gitt full pott på denne hotellopplevelsen.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Elling56
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2018

Bäste Elling56,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse på Tripadvisor.

Det glädjer mig att höra att du hade en bra upplevelse när du bodde hos och var extra nöjd med servicen från mina kollegor i receptionen samt vår frukost som vi är mycket stolta över. Jag ska föra vidare dina fina ord till hela teamet.

Det var även roligt att höra att du tyckte om den sköna sängen och designen av sviten som är inspirerad av den historiska byggnaden vi ligger i. Feedback från våra gäster är mycket viktigt för oss och jag ska därför ta upp din synpunkt om att göra inredningen lite mer användarvänlig vid en eventuell renovering.

Jag beklagar att du fick en bit av en påse i maten och jag ska personligen prata mer berörd personal för att säkerställa att det inte händer igen.

Vi hoppas att vi ses nästa gång ni ska på teater i Oslo och önskar dig en fin helg!

Anmeldt 8. oktober 2018

Alt i alt et fint hotell med veldig sentral beliggenhet.
Stilren resepsjon og fin frokost-restaurant.
Kunne ønsket litt mer smilende og imøtekommende resepsjonister, men veldig trivelig personale i restauranten.

Vi fikk rom i 7.etasje.
Rommet var veldig lite, det var såvidt plass til å bevege seg rundt sengen...
Men badet vart stort, fint og rent. Og pluss for stor balkong.

Inkludert i prisen var både frokost, ettermiddags-te og kvelds-snacks.
Frokosten var veldig bra, med godt utvalg av det meste.
Ettermiddags-te rakk vi ikke å prøve.
Kvelds-snacks var en liten buffet. Ikke så veldig mye å skryte av, men helt ok med en liten matbit.
Tips til hotellet: Kutt ned litt på bruken av chili i couscous-salaten. Jeg liker sterk mat altså, men den var litt i overkant...
Og servitørene her virket så stresset at det var bare såvidt vi fikk bestilt drikke til maten.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, khephri
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Bästa Lene V,

Det glädjer mig att du höra att du hade en bra vistelse hos oss och tyckte extra mycket om vårt läge i Oslo centrum, receptionen, frukostrestaurangen, balkongen på rummet samt frukosten som vi är mycket stolta över.

Feedback från våra gäster är mycket viktigt för oss och jag ska föra vidare din synpunkt gällande mindre chili i salladen till berörd personal.

Gällande rummet kan jag rekommendera att boka ett superiorrum nästa gång du bor hos oss då inte bara är större utan även har fler produkter på badrummet samt minibar.

Vi hoppas att vi ses nästa gång du är i Oslo!