Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Expedia.comUSD 164
ZenHotels.comUSD 177
Anmeldt 20. november 2018

Vi ble møtt av et hyggelig personalet som la til rette for at vi skulle få et fint opphold. Rommet var stort og hadde det vi trengte for to overnattinger. Senga var god å sove i og badet var godt utstyrt. Svarte fliser er elegant på baderom, men ikke gunstig for oss som begynner å komme opp i åra og ikke ser like godt lenger. Frokostbuffeen var innholdsrik med mye godt. En av kveldene spiste vi kveldsmat i sjuende etasje. Her var det salat, gryte og suppe og vi ble møtt av to hyggelige jenter, selv om vi var litt seint ute.
Hotellet ligger sentralt og er et godt utgangspunkt for ulike aktiviteter i byen. Vi kommer gjerne igjen på et seinere tidspunkt.

Takk, erlgj
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi setter stor pris på din trivsel og håper du kommer tilbake til oss ved neste anledning!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet.

Ha en flott dag og hjertelig velkommen tilbake!

Hilsen,

Naira Lalayan / General Manager

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, med hyggelig personell og bra frokost i hyggelige lokaler. For de som liker en rolig og stille frokost anbefaler jeg på det sterkeste å gå ned i 08-tiden. Det skapte en veldig koselig og god stemning på dagen.

Takk, SiljeE34

Hei Silje!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet.

Ha en fin dag og håper vi sees snart igjen!

Hilsen,

Naira Lalayan / General Manager

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med god frokost. Varm kveldsmat er inkludert, rene rom med nydelige Rituals-såper. Hyggelige ansatte. Ligger nær sentrumskjernen og vegg-i-vegg med Folketeateret. Kort vei til Oslo S og shopping.

Takk, Elin Myrland H
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære Elin!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du nytet frokosten hos oss, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Ha en flott dag og velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Hilsen, Naira Lalayan / Hotelldirektør

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, fantastisk frokost og veldig hyggelige folk som jobber der! Sentral beliggenhet og genialt hotell hvis formålet med oppholdet er folketeateret. Bra utvalg av restauranter i umiddelbar nærhet. Tommel opp!

Takk, Linn V

Kjære Linn!

Varmt takk for en usedvanlig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Folketeateret. Det er herlig å lese at du var fornøyd med hele opplevelsen. Vi håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

HIlsen,

Naira Lalayan / Hotelldirektør

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde her fra fredag til søndag i forbindelse med at vi skulle på Folketeateret.
Sentralt beliggende nær Sentralbanestasjonen,Youngstorget og Karl Johan.
Og skal man på Folketeateret kan man gå dit uten yttertøy,og slipper garderobekø.
Vi hadde standard rom,og det anbefales ikke hvis du skal være der mer enn en natt.
Rommene var svært små-såvidt en kunne komme rundt senga.Koffertene måtte
pakkkes ut på senga da det ikke var plass til det andre steder.
Badet var stort,men de skarpe lysene på begge sider av speilet gjorde det ubrukbart.
Dette var minuset med vårt opphold på hotellet.
De ansatte var veldig serviceinnstilte og det er et pluss at man må ha kortet til rommet
for å kunne komme seg i heisen og trappeoppgangen.
Gratis kaffe/te i resepsjonen og mulighet for gratis kaffe/kaker og kvelds i 7.etasje er
også et pluss.
Det aller beste var imidlertid frokosten.Her fantes det meste av det en kunne ønske seg.
Vi kommer gjerne igjen,men ikke til standard rom.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Lailab450
Nadja G, Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Bästa Laila b,

Tack för att du valde att bo hos oss och för att du tog dig tid att skriva om din vistelse på Tripadvisor!

Det glädjer mig att höra att ni hade en bra vistelse hos oss och var extra nöjd med vår frukost som vi är mycket stolta över, servicen på hotellet samt gratis tillgång kaffe/te samt kaka.

Jag håller med dig gällande vårt läge, om man ska på en föreställning på Folketeateret kan man inte bo närmre.

Nästa gång du besöker oss kan jag varmt rekommendera att boka ett superior rum då inte bara är större utan även har fler Rituals produkter på badrummet, minibar samt en liten soffgrupp.

Vi hoppas att vi får välkomna dig åter till oss och önskar dig en fin vecka!

Bästa Hälsningar,
Nadja Gadelius