Trip.com
FindHotelUSD 179
HurbUSD 202
Anmeldt 26. november 2018

Det er alltid fantastisk frukost med så som smoothie, juicer, frukt og egg etc. Bra med Tonight special i 7 etasje med kveldsmat og hyggelig betjening. Bra bemötene i resepsjonen. Rummene er små men OK. Hotellet ligger sentralt så det er enkelt når jag kommer med tog til Oslo S.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 392steinarh
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei Steinar!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du nytet frokosten hos oss, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Det er også veldig hyggelig at du satt pris på kveldsmaten vår og at du deler din mening med oss!

Vi ser frem til å se deg som gjest hos oss igjen og ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 20. november 2018

Vi ble møtt av et hyggelig personalet som la til rette for at vi skulle få et fint opphold. Rommet var stort og hadde det vi trengte for to overnattinger. Senga var god å sove i og badet var godt utstyrt. Svarte fliser er elegant på baderom, men ikke gunstig for oss som begynner å komme opp i åra og ikke ser like godt lenger. Frokostbuffeen var innholdsrik med mye godt. En av kveldene spiste vi kveldsmat i sjuende etasje. Her var det salat, gryte og suppe og vi ble møtt av to hyggelige jenter, selv om vi var litt seint ute.
Hotellet ligger sentralt og er et godt utgangspunkt for ulike aktiviteter i byen. Vi kommer gjerne igjen på et seinere tidspunkt.

Takk, erlgj

Hei!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi setter stor pris på din trivsel og håper du kommer tilbake til oss ved neste anledning!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet.

Ha en flott dag og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, med hyggelig personell og bra frokost i hyggelige lokaler. For de som liker en rolig og stille frokost anbefaler jeg på det sterkeste å gå ned i 08-tiden. Det skapte en veldig koselig og god stemning på dagen.

Takk, SiljeE34

Hei Silje!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet.

Ha en fin dag og håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra hotell med god frokost. Varm kveldsmat er inkludert, rene rom med nydelige Rituals-såper. Hyggelige ansatte. Ligger nær sentrumskjernen og vegg-i-vegg med Folketeateret. Kort vei til Oslo S og shopping.

Takk, Elin Myrland H
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Kjære Elin!

Ha en flott dag og velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Hilsen, Naira Lalayan / Hotelldirektør

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell, fantastisk frokost og veldig hyggelige folk som jobber der! Sentral beliggenhet og genialt hotell hvis formålet med oppholdet er folketeateret. Bra utvalg av restauranter i umiddelbar nærhet. Tommel opp!

Takk, Linn V

Kjære Linn!

Varmt takk for en usedvanlig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Folketeateret. Det er herlig å lese at du var fornøyd med hele opplevelsen. Vi håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

HIlsen,

Naira Lalayan / Hotelldirektør