Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Trip.com
FindHotel
Lol.travelUSD 196
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Pent, ryddig og rent rom. Betjeningen var veldig hyggelige og frokosten helt nydelig! Perfekt for en liten weekend-getaway en helg jeg skulle på julebord i Oslo! Ekstra pluss for isbitmaskinen som var rett utenfor rommet

1  Takk, Julesontravel
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei!

Hjertelig takk for en hyggelig anmeldelse og varmt velkommen ved neste anledning!

Naira og team Folketeateret

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Alltid like hyggelig å sjekke inn på Folketeatret. Blide resepsjonister, fine rom med gode senger og for en utrolig deilig frokost! Masse godt brød, variert pålegg og assorterte juicer/smoothies. Gleder meg til neste gang alt!

Takk, 334andreasg

Hei.

Mange takk for ditt opphold hos oss og din anbefaling!

Vi setter stor pris på det og ønsker deg snart velkommen tilbake!

Naira og team Folketeateret

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Et hyggelig og flott hotell, du er midt i smørøyet, nære til alt. Fantadtisk frokost og nydelig kveldsmat i prisen. Perfekt med kveldsmat når man har vært igang hele dagen. Har man rom inn over så er det helt stille, ikke noe trafikkstøy.

Takk, mebSarpsborg

Hei!

Mange takk for ditt opphold og din anmeldelse!

Flott at du nevner vårt tilbud om gratis kveldsmat også! Vi setter stor pris på det og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Naira Lalayan

Anmeldt 28. november 2018

Koselig og stille hotell med veldig god frokost og bra renhold. Har ligget her flere ganger da det er veldig sentralt. Super hyggelig personale. Bra kveldsmaten var bra og lokalene hyggelige. Rommene var litt små så jeg hadde ikke bodd over for mange dager.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Monica H
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei Monica!

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding! Vi setter stor pris på din trivsel og håper du kommer tilbake til oss ved neste anledning!

Takk for at du nevner våre flinke medarbeidere,som har et mål om å gjøre hverdagen enda litt bedre for våre gjester!

Din tilbakemelding er svært motiverende og vil bli delt med resten av teamet. Takk for at du nevner dem!

Ha en flott dag og håper vi sees snart igjen!

Naira Lalayan / General Manager

Anmeldt 26. november 2018

Det er alltid fantastisk frukost med så som smoothie, juicer, frukt og egg etc. Bra med Tonight special i 7 etasje med kveldsmat og hyggelig betjening. Bra bemötene i resepsjonen. Rummene er små men OK. Hotellet ligger sentralt så det er enkelt når jag kommer med tog til Oslo S.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, 392steinarh

Hei Steinar!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du nytet frokosten hos oss, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Det er også veldig hyggelig at du satt pris på kveldsmaten vår og at du deler din mening med oss!

Vi ser frem til å se deg som gjest hos oss igjen og ønsker deg en fin dag!

Naira Lalayan / General Manager