2 personer ser på dette hotellet
Vio.com
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk suite over to etasjer med balkong. Deilig seng og flott rom.
Frokosten inneholdt alt vi kunne tenke oss. Thea i resepsjonen var veldig hyggelig og dyktig.
Vi kommer igjen, rom er allerede bestilt.

Takk, pappa1969
NairaLalayan, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei og takk for din anmeldelse!

Vi setter pris på deres opphold hos oss og ser frem til å se dere igjen ved en seinere anledning!

Hilsen,

Naira Lalayan
Hotelldirektør

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, med parkeringsmuligheter i Oslo City, om du kommer med bil. Ellers kort vei til Oslo S. Rommene er moderne og innbydende, renholdet er bra og sengene gode. Kveldsmaten er er et pluss og frokosten verdt et besøk alene!

1  Takk, CibusVitaeEst

Hei!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du likte frokosten hos oss så godt, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Det er også veldig hyggelig at du satt pris på kveldsmaten vår og at du deler din mening med oss!

Vi ser frem til å se deg som gjest hos oss igjen og ønsker deg en fin dag!

Hilsen,

Naira Lalayan / General Manager

Anmeldt 21. januar 2019

Veldig bra hotell som vi har bodd på flere ganger og som vi også kommer til å bo på flere ganger veldig plus med at det fins rom med balkonger
Frokosten er noe av det bedre jeg har opplevd.Så dette hotellet kan jeg anbefale
Sh

Takk, 6zc
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei kjære gjest,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på din mening og tid. Vi syns det er kjempe gøy at du nevner vår fantastiske frokost, noe vi er kjempe stolt over.

Vi ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Mvh

Kevin/ Kundeansvarlig / Clarion Collection Folketeateret

Anmeldt 21. januar 2019

Flotte rom med god størrelse og deilig seng. Frokosten er den beste hotellfrokosten jeg har vært borti, og det er et enormt pluss med evening meal og afternoon sweets. Servicen har alltid vært på topp. Plasseringen er også perfekt, både nært til kollektivtrafikk, matbutikk, spisesteder, Karl Johan og andre fasiliteter. Det eneste minuset jeg kan komme på er at utformingen på dusjen gjerne gjør at det blir ganske vått på badet etter dusj. Gleder meg alltid til neste opphold her.

Dato for oppholdet: juli 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Linnx

Hei kjære Linn,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på din tid og mening.Vi syns det er kjempe gøy at du nevner både frokosten og Complementry pakkene, vi har som konsept på vårt hotell.

Vi er kjempe stolt og fornøyd med både frokost og beliggenheten vår, og syns det er gøy at dette falt i god smak hos deg også.

Ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden. Vi gleder oss allerede til å sjekke deg inn på neste fremtidig opphold.

Mvh

Kevin/ Kundeansvarlig / Clarion Collection Folketeateret

Anmeldt 7. januar 2019

Flott hotell midt i hjertet av Oslo, hyggelig betjening og meget bra frokost. frokostsalen blir til restaurant Grilleriet, som kan anbefales på det varmeste dersom man ikke vil benytte seg av kveldsmaten på hotellet( som var bra sist jeg lå der). det ligger også i umiddelbar nærhet av gode puber som man kan besøke uten å ta med seg ytterjakke vinterstid.
anbefales meget varmt

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Eric C
NairaLalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei Jan!

Takk for at du valgte å bo hos oss! Komforten til våre gjester betyr mye for oss, og derfor er det ekstra hyggelig at du satt pris på både vår beliggenhet og ditt opphold ellers!

Ha en flott dag og velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Hilsen, Naira Lalayan / Hotelldirektør