Vio.com
AlgotelsUSD 225
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi ankom hotellet, og skulle sjekke inn, så fikk vi beskjed at de hadde oppgradert rommet vårt! Så vi hadde en hel fantastisk natt på dette fine hotellet! Rett og slett luksus! Frokosten kan jeg si er den beste i byen! Hotellet ligger helt perfekt til! Så anbefaler dette flotte hotellet :)

Takk, CharlotteT1711
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Charlotte,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Kevin/ Front Desk

Anmeldt 24. januar 2019

Har bodd her flere ganger og blir alltid tatt godt i mot. Kveldsmaten er et godt alternativ og frokosten en kjærkommen opplevelse. I tillegg til topp internett og sentrumsnærhet gjør dette CC Hotel Folketteateret til et sikkert valg for tur både til forretning og hygge.

Takk, johnegils
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hello John,

Tusen takk for en veldige possetiv og hyggelig tilbakemelding! Alt av gode ord blir delt videre med det fantastiske personalet, som gir alt for både kollegaer og dere gjester vær dag.

Vi setter stor pris på din anmeldelse, og din tid. Tusen takk!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i nærmeste fremtid.

Kevin

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk suite over to etasjer med balkong. Deilig seng og flott rom.
Frokosten inneholdt alt vi kunne tenke oss. Thea i resepsjonen var veldig hyggelig og dyktig.
Vi kommer igjen, rom er allerede bestilt.

Takk, pappa1969
NairaLalayan, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei og takk for din anmeldelse!

Vi setter pris på deres opphold hos oss og ser frem til å se dere igjen ved en seinere anledning!

Hilsen,

Naira Lalayan
Hotelldirektør

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, med parkeringsmuligheter i Oslo City, om du kommer med bil. Ellers kort vei til Oslo S. Rommene er moderne og innbydende, renholdet er bra og sengene gode. Kveldsmaten er er et pluss og frokosten verdt et besøk alene!

1  Takk, CibusVitaeEst

Hei!

Takk for at du valgte å bo på Clarion Collection Hotel Folketeateret! Det var en glede å høre at du likte frokosten hos oss så godt, da vi er riktig stolt av å kunne gi en ordentlig deilig start på dagen til våre gjester!

Det er også veldig hyggelig at du satt pris på kveldsmaten vår og at du deler din mening med oss!

Vi ser frem til å se deg som gjest hos oss igjen og ønsker deg en fin dag!

Hilsen,

Naira Lalayan / General Manager

Anmeldt 21. januar 2019

Veldig bra hotell som vi har bodd på flere ganger og som vi også kommer til å bo på flere ganger veldig plus med at det fins rom med balkonger
Frokosten er noe av det bedre jeg har opplevd.Så dette hotellet kan jeg anbefale
Sh

Takk, 6zc
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei kjære gjest,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi setter stor pris på din mening og tid. Vi syns det er kjempe gøy at du nevner vår fantastiske frokost, noe vi er kjempe stolt over.

Vi ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Kevin/ Kundeansvarlig / Clarion Collection Folketeateret