Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Trip.com
FindHotelUSD 164
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Fine rom med veldig gode senger. Badet var stort og fint med en god dusj. Sentral beliggenhet midt i sentrum. Veldig god frokost, godt utvalg i mye forskjellig. Egen barista. Har bodd her ved flere anledninger og har alltid hatt det fint.

Dato for oppholdet: februar 2019
1  Takk, jantoger
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hei Jantoger,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på oppholdet ditt hos oss. Alt av gode ord blir spredt videre til vårt flotte team som gir alt for våre gjester.

Vi er utrolig stolte over beliggenheten vår, noe som falt i god smak hos deg også.
Veldig moro at du påpeker våre amazinge senger på hotellet. Ikke lenge siden, byttet vi ut både madrasser og dyne/puter for å gi en bedre komfort til alle våre fremtidig gjester.

Vi gleder oss til neste gang du kommer og ønsker deg alt godt videre.

Kevin Hansi/ Social Media Manager

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Bodde to netter på Clarion Hotell Folketeateret. Veldig bra rom, rent og hyggelig atmosfære. Flott matsal med veldig bra frokost. Spiste også middag der den ene kvelden, meget bra. Ingen tvil om hvor min neste booking i Oslo blir.

Takk, 662ronaldb
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Thanks for the great review!

We appreciate you and your time for writing it!

Have a nice winter and welcome back again soon.

Yours truly,

Kevin/ Front Desk

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi ankom hotellet, og skulle sjekke inn, så fikk vi beskjed at de hadde oppgradert rommet vårt! Så vi hadde en hel fantastisk natt på dette fine hotellet! Rett og slett luksus! Frokosten kan jeg si er den beste i byen! Hotellet ligger helt perfekt til! Så anbefaler dette flotte hotellet :)

Takk, CharlotteT1711
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Charlotte,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Kevin/ Front Desk

Anmeldt 24. januar 2019

Har bodd her flere ganger og blir alltid tatt godt i mot. Kveldsmaten er et godt alternativ og frokosten en kjærkommen opplevelse. I tillegg til topp internett og sentrumsnærhet gjør dette CC Hotel Folketteateret til et sikkert valg for tur både til forretning og hygge.

Takk, johnegils
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hello John,

Tusen takk for en veldige possetiv og hyggelig tilbakemelding! Alt av gode ord blir delt videre med det fantastiske personalet, som gir alt for både kollegaer og dere gjester vær dag.

Vi setter stor pris på din anmeldelse, og din tid. Tusen takk!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i nærmeste fremtid.

Kevin

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk suite over to etasjer med balkong. Deilig seng og flott rom.
Frokosten inneholdt alt vi kunne tenke oss. Thea i resepsjonen var veldig hyggelig og dyktig.
Vi kommer igjen, rom er allerede bestilt.

Takk, pappa1969
NairaLalayan, Daglig leder på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei og takk for din anmeldelse!

Vi setter pris på deres opphold hos oss og ser frem til å se dere igjen ved en seinere anledning!

Hilsen,

Naira Lalayan