Bli belønnet med One Key
Thomas J
Bergen, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 4. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: februar 2019
Kevin H, KundeansvarligClarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 9. feb. 2019
Hei Thomas,

Tusen takk for en god og innholdsrik tilbakemelding til oss.
Jeg ser veldig fort at her er det mye å ta tak i fra vår side, og at dette er ikke en standard vi pleier å ligge på. Derfor beklager jeg så meget på vegne av bedriften!

Det er godt at du er fornøyd med personalet i seg selv, og at det er materielle eller annet som fort kan fikses i fremtiden som trekker det ned. Hvorfor ikke tven funket som den skulle er veldig vanskelig å gi deg et fasit på. Jeg var personlig oppe på rommet og sjekket dette idag med min mobil, og dette opplevde jeg ikke som noe problem. Det var en iphone som ble brukt til dette, men tv leverandøren sa dette skulle ikke ha noe å si når jeg snakket med dem ang tilfellet her.

Jeg har tatt tilbakemeldingen din opp med Housekeeping Manageren når det kommer til renhold, og han skulle ta tak i dette med en gang. Dette er ikke noe vi skal tillate hos oss, og må igjen bare beklage!

Alt av tilbakemelding på mat og drikke samt bordene i restauranten, er videreført til Hovmester og Kjøkkensjef. Dette er noe de sterkt tar til seg, ettersom vi flere år har blitt kåret til Norges beste frokost. Derfor setter vi utrolig stor pris på din tilbakemelding om at standarden ikke er på plass.

Ettersom hotellet har mange forskjellige rom i hjerte av Oslo, så kan det forekomme litt mer støy fra utsiden som i dette tilfellet pga trikkene og trafikk. Skulle du oppleve dette i fremtiden hos oss, er det bare å ta kontakt i resepsjonen for bytting av rom til et mer stille rom. Dette er noe du kan sende mail til resepsjonen som et ønske før et fremtidig opphold.

Vi har nettopp byttet ut dyner og puter, og syns det er veldig bra at dette falt i god smak.

Vi er stolte over det fantastiske personalet i loungen som jobber hardt for å levere god og sunn mat til alle våre gjester. Hvorfor det ble reklamert for brisket of beef når det ble servert svin, fikk jeg svar på av Food and Beverage Manageren vår. Ettersom vi er en åpen bedrift med mange forskjellige nasjonaliteter, så hadde det skjedd en misforståelse fra en person i personalet når de skulle merke maten.
Denne feilen hadde ikke de andre kollegaen på jobb klart å fange opp. Derfor ble det en stor misforståelse på dagens rett. Dette er noe flere gjester som har gitt tilbakemelding på, noe vi tar til oss og skal dobbelt sjekke i fremtiden!

Ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til oss!

Scandic Hotels
  • Algotels
0.7 km fra Clarion Collection Hotel Folketeateret
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 4. februar 2019

Rommet var renslig og akkurat slik jeg forventa. Frukosten var veldig bra. Det samme gjelder kveldsmåltidet. Perfekt beliggenhet i forhold til sentrum. Vi var på konsert på oslo spektrum som ligger et kvartal unna.

Takk, Per-Arne E
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hello Per-Arne,

Tusen takk for en veldige possetiv og hyggelig tilbakemelding! Alt av gode ord blir delt videre med det fantastiske personalet, som gir alt for både kollegaer og dere gjester vær dag.

Vi setter stor pris på din anmeldelse, og din tid. Tusen takk!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i nærmeste fremtid.

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Fine rom med veldig gode senger. Badet var stort og fint med en god dusj. Sentral beliggenhet midt i sentrum. Veldig god frokost, godt utvalg i mye forskjellig. Egen barista. Har bodd her ved flere anledninger og har alltid hatt det fint.

1  Takk, jantoger

Hei Jantoger,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på oppholdet ditt hos oss. Alt av gode ord blir spredt videre til vårt flotte team som gir alt for våre gjester.

Vi er utrolig stolte over beliggenheten vår, noe som falt i god smak hos deg også.
Veldig moro at du påpeker våre amazinge senger på hotellet. Ikke lenge siden, byttet vi ut både madrasser og dyne/puter for å gi en bedre komfort til alle våre fremtidig gjester.

Vi gleder oss til neste gang du kommer og ønsker deg alt godt videre.

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Bodde to netter på Clarion Hotell Folketeateret. Veldig bra rom, rent og hyggelig atmosfære. Flott matsal med veldig bra frokost. Spiste også middag der den ene kvelden, meget bra. Ingen tvil om hvor min neste booking i Oslo blir.

Takk, 662ronaldb
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Thanks for the great review!

We appreciate you and your time for writing it!

Have a nice winter and welcome back again soon.

Yours truly,

Kevin/ Front Desk

Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Vi ankom hotellet, og skulle sjekke inn, så fikk vi beskjed at de hadde oppgradert rommet vårt! Så vi hadde en hel fantastisk natt på dette fine hotellet! Rett og slett luksus! Frokosten kan jeg si er den beste i byen! Hotellet ligger helt perfekt til! Så anbefaler dette flotte hotellet :)

Takk, CharlotteT1711
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. januar 2019

Hei Charlotte,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Kevin/ Front Desk

Anmeldt 24. januar 2019

Har bodd her flere ganger og blir alltid tatt godt i mot. Kveldsmaten er et godt alternativ og frokosten en kjærkommen opplevelse. I tillegg til topp internett og sentrumsnærhet gjør dette CC Hotel Folketteateret til et sikkert valg for tur både til forretning og hygge.

Takk, johnegils
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hello John,

Vi setter stor pris på din anmeldelse, og din tid. Tusen takk!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i nærmeste fremtid.

Kevin