Trip.com
AlgotelsUSD 225
Anmeldt 5. februar 2019

Bra: Var i Oslo kun én natt og skulle ta toget hjem tidlig dagen etter, og da ligger CCHF perfekt til. Frokosten åpnet ikke før 8, men jeg fikk en frokostpakke til å ta med med på toget. Rent og fint rom mot bakgården.
Ikke bra: Fryktelig varmt på rommet (selv om vinduet sto åpent hele tida), og veldig tykke/høye puter, så jeg sov nesten ikke. Dessuten ekstremt mørkt på rommet uten mulighet for å skru på mer lys.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Hilde N
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Hei Hilde,

Tusen takk for din gode tilbakemelding på ditt opphold. Vi tar til oss, alt av ris og ros inn i fremtiden. Vi beklager at rommet du fikk ikke var etter temperaturen du foretrekker. En løsning i fremtiden om dette skulle forekomme, er å ta kontakt med resepsjonen for å bytte rom eller skru ned temperaturen.

Utrolig kjipt å lese at du ikke fikk en god natt søvn, noe vi ønsker at alle våre gjester skal få hos oss!
Vi har et stort utvalg av puter, og vil med glede hjelpe å finne den riktige for å gi deg en god natt søvn neste gang du kommer.

Hotellet er designet i Deco art, som kan by på en utfordring når det kommer til lys på noen rom. Men dette er noe vi ønsker å endre når hotellet skal oppusses.

Vi er utrolig stolte over beliggenheten vi har i hjerte av Oslo. Selv om du ikke fikke benyttet deg av 1 av Norges beste frokoster, er jeg glad du fikk med deg en matbit.

Jeg ønsker deg alt godt og hjertelig velkommen tilbake til oss neste gang!

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Jeg ble skuffet av besøket mitt her.
Det var kun småting, men det var mange småting.
De ansatte var veldig hyggelige og hjelpsomme.
Meget stort og fint rom ( tror jeg var heldig)
De begynte med at youtube og radio ikke virket på tven.
På morningen oppdaget jeg avføring på dolokket.
Så var det frokosten som skulle være så sinnsykt god. Her var speileggene veldig seige (hvordan får man seige egg?) Baconet var også seigt. Kaffen var lunken.
Eggene ble bedre, men de var seige hele uken. Samme gjaldt baconet.
De hvite Bordene i restauranten var veldig slitte.
Ikke verdig en restaurant eller hotell av det kaliberet.
Jeg ville ha rengjøring av rommet mitt dagen før jeg reiste og fjernet lappen på døren dagen før, men jeg var tydeligvis for sen så det skjedde ikke.
Hele gulvet ble vått når jeg dusjet.
Det ristet i rommet når trikken kjørte forbi. Litt irriterende i starten men man ble godt vant til det og den myke sengen tok mesteparten av vibrasjonene.
Hotellet er helt fantastisk egentlig, men alle disse småtingene ødela. Isolert sett så er de fleste ikke noe å bry seg om men når alt blir lagt sammen så er det litt.
Det tok 3 dager å fikse tven.
Maten i loungen var fantastisk. Men både jeg og en gjest til reagerte på at de reklamerte med brisket of beef på mandagen, men de serverte svin. Svinet var kjempegodt.

2  Takk, thomasjK4919KT
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2019

Hei Thomas,

Tusen takk for en god og innholdsrik tilbakemelding til oss.
Jeg ser veldig fort at her er det mye å ta tak i fra vår side, og at dette er ikke en standard vi pleier å ligge på. Derfor beklager jeg så meget på vegne av bedriften!

Det er godt at du er fornøyd med personalet i seg selv, og at det er materielle eller annet som fort kan fikses i fremtiden som trekker det ned. Hvorfor ikke tven funket som den skulle er veldig vanskelig å gi deg et fasit på. Jeg var personlig oppe på rommet og sjekket dette idag med min mobil, og dette opplevde jeg ikke som noe problem. Det var en iphone som ble brukt til dette, men tv leverandøren sa dette skulle ikke ha noe å si når jeg snakket med dem ang tilfellet her.

Jeg har tatt tilbakemeldingen din opp med Housekeeping Manageren når det kommer til renhold, og han skulle ta tak i dette med en gang. Dette er ikke noe vi skal tillate hos oss, og må igjen bare beklage!

Alt av tilbakemelding på mat og drikke samt bordene i restauranten, er videreført til Hovmester og Kjøkkensjef. Dette er noe de sterkt tar til seg, ettersom vi flere år har blitt kåret til Norges beste frokost. Derfor setter vi utrolig stor pris på din tilbakemelding om at standarden ikke er på plass.

Ettersom hotellet har mange forskjellige rom i hjerte av Oslo, så kan det forekomme litt mer støy fra utsiden som i dette tilfellet pga trikkene og trafikk. Skulle du oppleve dette i fremtiden hos oss, er det bare å ta kontakt i resepsjonen for bytting av rom til et mer stille rom. Dette er noe du kan sende mail til resepsjonen som et ønske før et fremtidig opphold.

Vi har nettopp byttet ut dyner og puter, og syns det er veldig bra at dette falt i god smak.

Vi er stolte over det fantastiske personalet i loungen som jobber hardt for å levere god og sunn mat til alle våre gjester. Hvorfor det ble reklamert for brisket of beef når det ble servert svin, fikk jeg svar på av Food and Beverage Manageren vår. Ettersom vi er en åpen bedrift med mange forskjellige nasjonaliteter, så hadde det skjedd en misforståelse fra en person i personalet når de skulle merke maten.
Denne feilen hadde ikke de andre kollegaen på jobb klart å fange opp. Derfor ble det en stor misforståelse på dagens rett. Dette er noe flere gjester som har gitt tilbakemelding på, noe vi tar til oss og skal dobbelt sjekke i fremtiden!

Ønsker deg en fin dag videre og hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. februar 2019

Rommet var renslig og akkurat slik jeg forventa. Frukosten var veldig bra. Det samme gjelder kveldsmåltidet. Perfekt beliggenhet i forhold til sentrum. Vi var på konsert på oslo spektrum som ligger et kvartal unna.

Takk, Per-Arne E

Hello Per-Arne,

Tusen takk for en veldige possetiv og hyggelig tilbakemelding! Alt av gode ord blir delt videre med det fantastiske personalet, som gir alt for både kollegaer og dere gjester vær dag.

Vi setter stor pris på din anmeldelse, og din tid. Tusen takk!

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss i nærmeste fremtid.

Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Fine rom med veldig gode senger. Badet var stort og fint med en god dusj. Sentral beliggenhet midt i sentrum. Veldig god frokost, godt utvalg i mye forskjellig. Egen barista. Har bodd her ved flere anledninger og har alltid hatt det fint.

1  Takk, jantoger

Hei Jantoger,

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding på oppholdet ditt hos oss. Alt av gode ord blir spredt videre til vårt flotte team som gir alt for våre gjester.

Vi er utrolig stolte over beliggenheten vår, noe som falt i god smak hos deg også.
Veldig moro at du påpeker våre amazinge senger på hotellet. Ikke lenge siden, byttet vi ut både madrasser og dyne/puter for å gi en bedre komfort til alle våre fremtidig gjester.

Vi gleder oss til neste gang du kommer og ønsker deg alt godt videre.

Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Bodde to netter på Clarion Hotell Folketeateret. Veldig bra rom, rent og hyggelig atmosfære. Flott matsal med veldig bra frokost. Spiste også middag der den ene kvelden, meget bra. Ingen tvil om hvor min neste booking i Oslo blir.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 662ronaldb
Kevin H, Kundeansvarlig på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Thanks for the great review!

We appreciate you and your time for writing it!

Have a nice winter and welcome back again soon.

Yours truly,

Kevin/ Front Desk