3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ZenHotels.comUSD 199
1924 av 2 020 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott stort rom med adskilt soverom som passet perfekt når man har med seg barn. Ekstra bad var det også. Eneste, men stort minus var en elendig frokost. Svært dårlig utvalg og det som var der gikk det ofte tomt for. Juic, frukt og bakevarer var det nesten hele tiden fritt for, men også brød, egg og pålegg som ost. Stresset personale som virket å være leie av å bli minnet på dette held tiden. Dette må være den dårligste frokosten jeg har opplevd på ett hotell i denne størrelsen, både i Norge og utlandet. Anbefales ikke for reisende som verdsetter bra hotellfrokost.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Ståle Johan S
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Ståle!

Takk for ditt opphold hos oss og for din tilbakemelding som er meget viktig i det kontinuerlige forbedringsarbeidet vi gjør på hotellet hver eneste dag!

Det var synd å høre at frokosten ikke svarte forventningene! Dette beklager jeg på det sterkeste og er selv klar over. Vi opplever bemanningsvanskeligheter i hele serveringsbransjen som konsekvens av pandemien, da tusenvis av kokker og servitører har reist bare fra Oslo område under lock down. Vi er i gang med både ny ansettelser og opplæring samtidig, og håper at vi får opp kvaliteten av produktet og servicen snart igjen.

Jeg håper du hadde et ellers trivelig opphold hos oss og ønsker deg velkommen tilbake når vi er klare til å levere slik vi er vandt med og slik det forventes av våre gjester!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Tok inn én natt med en venninne for jentekveld ute, barnefri og hotellfrokost. Når vi sjekket inn tidlig fikk vi en kort beskjed om at hvis vi ville ha frokost var det mellom 07-08 pga korona. Dette opplyses ikke om verken på nettsiden eller ved bestilling. Til vanlig hadde jo ikke dette vært noen krise, men til akkurat en slik tur der fri og hotellfrokost var poenget ville vi valgt et annet hotell om vi hadde fått info om det på forhånd. Hotellet beklaget heller ikke situasjonen, men virket litt småsure i resepsjonen. Sendte en e-post dagen etter der jeg oppfordret hotellet til å informere kunder om dette på forhånd, og fikk et arrogant svar.

Takk, Guide33102699453
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei!

Takk for ditt opphold og din ærlige tilbakemelding! Vi tar med oss din kommentar om å opplyse på nettsiden vår og skal sørge for at det blir gjort dersom nettsiden gir den type fleksibilitet.

Håper dere hadde et ellers hyggelig opphold og ønsker dere velkommen ved en seinere anledning!

Anmeldt 27. juli 2021

Et hotell som egentlig fortjener 5 stjerner, men som jeg helst vil gi 1 stjerne pga grufulle netter. Og det er jo søvnen som virkelig gjelder, ikke om servicen er bra eller om rommet er fint.

Det hele starter veldig fint. Resepsjonisten oppgraderer rommet vårt til et større rom ved ankomst fordi det kommer fram at vi har vår første «kjærestehelg» uten barn siden førstemann ble født for 9 år siden, da hun lurer på hvorfor vi er i Oslo. Vi er veldig takknemlig for oppgradering av rom, og fruen ble helt i ekstase da vi kommer inn på rommet og hun ser at det har badekar. Rommet er stort og fint, senga er behagelig, både toalett og bad virker nyoppusset og fint og vi er glade for å være der. Temperaturen på rommet er 28 grader, og vi skrur den ned som lappen viser at vi kan gjøre.

Så kommer natten og det er så utrolig varmt. Temperaturmåleren beveger seg ikke nedover, men oppover og vi blir nødt til å ha alle vinduene oppe og sove oppå dynene. Ute er det naturligvis folkeliv til tidlig morgen. Natt to er enda mer forferdelig, og langt på natt blir vi vekket av vedlikehold på trikkebanen rett utenfor. Akkurat da, i varmen og bråket, føltes dette oppholdet helt forferdelig og vi gledet oss til å komme hjem og sove.

Nede i resepsjonen fikk vi et hyggelig spørsmål om oppholdet var bra, og ja, kjempefint svarer vi, bortsett fra varmen som gir oss lite og dårlig søvn. Da legger resepsjonisten hendene for ørene og svarer «åh, jeg bare lukker ørene når folk klager på varme rom, for alle gjør det».

Hotellfrokosten var fin, det var god avstand og rolig atmosfære. Fika og kveldsmat fikk vi ikke benyttet oss av, men at det er et tilbud er jo veldig bra. (Inkl i oppholdsprisen)

Hotellrommet så ved første øyekast veldig fint ut og vi var veldig fornøyd for å få et større rom kostnadsfritt. Etterhvert ser vi at rommet er ganske skittent. Det var merker etter glass på flere bord, en tidligere gjest hadde hengt opp en snus i dusjen, det var et stort møkkete håndavtrykk på veggen, og mye søl av væske nedover flere av veggene. Vi flyttet en puff i leit etter en sokk, og under den lå det søppel.

På nettsiden til hotellet ser man hvordan rommene ser ut. Jeg har lagt ved bilder av «skitten» og to bilder som viser hvor stort og fint rommet er.

Å gi stjerner her er vanskelig. Dette er et hotell som fortjener 5 stjerner, vi var bare uheldige å bo der da Oslo var på sitt varmeste. Alt var helt perfekt bortsett fra at vi ikke fikk justert temperaturen. Litt flekker på bord og vegger var ikke så nøye for enkle folk som oss. Ved lavere temperaturer i byen ville jeg absolutt anbefalt dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kjetil K
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei.
Takk for din tilbakemelding!

Beklager for at romtemperaturen var for høy. Det skal være mulig å justere temperaturen mellom 18 og 22 C hos oss, hvilket ikke har fungert tilstrekkelig mest sannsynlig pga uvanlig varm sesong. Vi har i løpet av våren/vinteren fornyet alle spelt motorene på samtlige rom, i tillegg til vi har fylt opp med kjøleveske og tatt en helhetlig service å hele ventilasjonsanlegget i juni for å være mest mulig forberedt til sommeren, men ser dessverre at det ikke holder uansett når temperaturen ute stiger fra 25C. Vi skal selvfølgelig sjekke og sørge for at det blir fikset dersom noe i systemet ikke er i stand fremdeles.
Beklager også et dere fant noen fingeravtrykk på veggene, det burde vi vært helt utenom selv klart.

Håper du ellers hadde et hyggelig opphold og ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning!

Naira lalayan

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hvis man liker å sove i 35+ varmegrader er dette rette plassen. Her er det blottet for både liftgjennomstrømning og aircondition. I tillegg må man bytte sengklær og håndklær selv. Sistnevnte er interessant, fordi de på dette hotellet bruker Covid som årsak til at dette ikke kan gjennomføres på vanlig vis. Spesielt.

Terskelen for å stille spørsmålstegn ved fasiliteter når man er på reise er høy. Men jeg spurte høflig og behersket om temperaturen på vårt rom var normal kutyme. Da fikk jeg et noget frekt svar fra de bak skranken at de hadde skiftet luftfilter for millioner, og at det var helt normalt at rommene var kokvarme. Jeg ble både slukøret og fint lite klokere på det svaret.

Vi har per nå tre netter igjen her. Tenker det blir lange tre netter.

Det nytter ikke at rommet ser bra ut når det hverken går an å sove, fungere normalt eller å puste der.

Inngå for all del å sjekke inn her i sommermånedene! Men tipper det er et dugelig hotell ellers.

1  Takk, Excursion64631790948
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei og takk for deres opphold hos oss og tilbakemeldingen!

At rommene ikke vaskes oftere enn hver 3.dag under oppholdet gjelder ikke bare vårt hotell, men er en bestemt at hele kjeden vår, og har et mål om å minimere kontakt mellom gjester og ansatte pga smittevern.

Air-condition finnes dessverre ikke hos oss, det er ventilasjonsanlegget som har ansvaret for kjølingen, og det var renovert i vinter og oppgradert i sin helhet. Vi byttet alle spelt motorer på samtlige rom, og foretok en helhetlig service på anlegget med fylling av kjølevæske, for å være mest mulig forberedt for sommeren. Dessverre ser vi at kapasiteten ikke strekker helt allikevel når temperaturen ute stiger over 25 C.

Takk for at dere valgte å bo hos oss og velkommen tilbake ved en seinere anledning!

Anmeldt 14. juli 2021

Kan anbefale superior dobbeltrom i høyden. Helt støyfritt og rent og pent. Dusjen hadde jeg lyst å ta med hjem. Men oioi, sist jeg var her for noen år (4?) siden hadde de den flotteste frokostbuffeten man kan tenke seg. Men den var det ikke mye igjen av gitt. For en nedtur. Men covid-19 har nok skylda. Det var et helt basic utvalg, synes jeg, og lite/tomt av det som var.

Takk, marit A

Hei Marit!