2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 198
FindHotelUSD 198
Orbitz.comUSD 198
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Dette hotellet har tapt seg veldig. Kan ikke anbefales til noen dessverre.

Standarden på rommene er helt ok, gode senger, fint bad. Smart tv funksjonene virker kun for pc og Andriod ikke iOS.

Grunnen til min dårlige anmeldelse er temperaturen i rommene. Da vi ankom var det 25.9 grader på rommet (17 ute) og denne fortsatte bare å stige. Gikk for å klage men de kunne ikke gjøre noe med det utenom å sende opp 2 vifter. Vinduene kunne ikke åpnes, så til tross for viftene var det over 27 grader om natten. Å klage på dette hjalp ikke, resepsjonistene bare trakk på skuldrene og sa at det var mange som klaget men de kunne ikke gjøre noe med det. Ventilasjonssystemet var skiftet sa de og de fikk ingen feilmeldinger, utover det var det ikke noe hjelp å få. Fikk byttet rom dagen etter på uten at de kunne si om dette var bedre. Det var samme problemet der, men da kunne vi hvertfall åpne vinduene mor Storgata. Da ble det enormt med trafikkstøy, men vi klarte i hvertfall å få temperaturen ned.

Frokosten har tapt seg veldig og dette er hands down den kjipeste hotellfrokosten jeg har hatt. Hver dag gikk de tom for juice, ost, pålegg, grønnsaker og frukt. Var du heldig fikk du velge mellom mer en én type brød. Totalt fravær av croissanter og annet bakverk. Osten var én stor ost som alle skulle skjære av selv, når den var tom ble det ikke satt ut ny. Pålegg var enten salami, skinke eller roastbiff. Thats it. Etter å ha stått og ventet på nye speilegg i 5-10 min kom de med hele 8 nye, til tross for en kø på ca 10 personer som ventet. Kokte egg var tomt fra kl 0900 og ble ikke fullt på.
Jeg syns synd i hun eneste som jobbet der, hun løp som en gal men hadde ikke mulighet til å kler å ordne opp. Dette var meget meget skuffende.

Får å toppe hele så røk 1 av de 2 heisene siste kvelden. Dette har jeg ikke trukket for for da det jo er helt tilfeldig.

Romtips: Be om vifte med en gang. Kanskje frokosten er ok hvis du kommer kl 0700.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, TrondBergesen
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Trond!

Dette er utrolig leit å høre, men takk for dine konkrete og ærlige kommentarer! Som personalet har fortalt så har vi virkelig fornyet systemet i vår/viner, byttet ut termostater/styringsystem og spelt motorer på samtlige rom. Rett før sommeren fikk vi også en helhetlig gjennomgang med service på hele anlegget og håpet at vi var klar for varmen og sesongen, men vi ser at det hjalp ikke stort dessverre. Vi kommer til å ta dette med til evaluering til vår ledelse og huseiere selvsagt.

Når det gjelder frokosten så er det også dessverre sant du skriver. Jeg er lei av å skylde dette på Corona, men sannheten er at mange ansatte sluttet under pandemien da hotellet holdte stengt, og når vi åpnet igjen så rakk vi ikke både ansatte nok nye medarbeidere og gi tilstrekkelig opplæring før belegget ble mye høyere enn alle prognoser vi hadde sett for oss. Vi jobber med saken og håper at vi kommer til et mye bedre nivå om kort tid.

Beklager på det sterkeste om forventninger som ikke ble truffet og håper at neste gang klarer vi å levere mye bedre opplevelse enn denne gangen.

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake ved en seinere anledning!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Innbydende og fint hotell. Litt kronglete med parkering og ubehagelig strøk hvis man går feil vei til hotellet. Men veldig flott hotell og fine rom! Veldig fine, og deilig værelse til hund. Supert med varm kvelds inkludert og ok frokost. den er i den enkle ende.

1  Takk, toneir_na

Hei Torgeir!
Takk for ditt opphold og din hyggelige tilbakemeldingen!

Vi jobber med frokosten for å få den opp på et nivå vi var på før pandemien. Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake igjen!

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott stort rom med adskilt soverom som passet perfekt når man har med seg barn. Ekstra bad var det også. Eneste, men stort minus var en elendig frokost. Svært dårlig utvalg og det som var der gikk det ofte tomt for. Juic, frukt og bakevarer var det nesten hele tiden fritt for, men også brød, egg og pålegg som ost. Stresset personale som virket å være leie av å bli minnet på dette held tiden. Dette må være den dårligste frokosten jeg har opplevd på ett hotell i denne størrelsen, både i Norge og utlandet. Anbefales ikke for reisende som verdsetter bra hotellfrokost.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Ståle Johan S

Hei Ståle!

Takk for ditt opphold hos oss og for din tilbakemelding som er meget viktig i det kontinuerlige forbedringsarbeidet vi gjør på hotellet hver eneste dag!

Det var synd å høre at frokosten ikke svarte forventningene! Dette beklager jeg på det sterkeste og er selv klar over. Vi opplever bemanningsvanskeligheter i hele serveringsbransjen som konsekvens av pandemien, da tusenvis av kokker og servitører har reist bare fra Oslo område under lock down. Vi er i gang med både ny ansettelser og opplæring samtidig, og håper at vi får opp kvaliteten av produktet og servicen snart igjen.

Jeg håper du hadde et ellers trivelig opphold hos oss og ønsker deg velkommen tilbake når vi er klare til å levere slik vi er vandt med og slik det forventes av våre gjester!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Tok inn én natt med en venninne for jentekveld ute, barnefri og hotellfrokost. Når vi sjekket inn tidlig fikk vi en kort beskjed om at hvis vi ville ha frokost var det mellom 07-08 pga korona. Dette opplyses ikke om verken på nettsiden eller ved bestilling. Til vanlig hadde jo ikke dette vært noen krise, men til akkurat en slik tur der fri og hotellfrokost var poenget ville vi valgt et annet hotell om vi hadde fått info om det på forhånd. Hotellet beklaget heller ikke situasjonen, men virket litt småsure i resepsjonen. Sendte en e-post dagen etter der jeg oppfordret hotellet til å informere kunder om dette på forhånd, og fikk et arrogant svar.

Takk, Guide33102699453
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Hei!

Takk for ditt opphold og din ærlige tilbakemelding! Vi tar med oss din kommentar om å opplyse på nettsiden vår og skal sørge for at det blir gjort dersom nettsiden gir den type fleksibilitet.

Håper dere hadde et ellers hyggelig opphold og ønsker dere velkommen ved en seinere anledning!

Anmeldt 27. juli 2021

Et hotell som egentlig fortjener 5 stjerner, men som jeg helst vil gi 1 stjerne pga grufulle netter. Og det er jo søvnen som virkelig gjelder, ikke om servicen er bra eller om rommet er fint.

Det hele starter veldig fint. Resepsjonisten oppgraderer rommet vårt til et større rom ved ankomst fordi det kommer fram at vi har vår første «kjærestehelg» uten barn siden førstemann ble født for 9 år siden, da hun lurer på hvorfor vi er i Oslo. Vi er veldig takknemlig for oppgradering av rom, og fruen ble helt i ekstase da vi kommer inn på rommet og hun ser at det har badekar. Rommet er stort og fint, senga er behagelig, både toalett og bad virker nyoppusset og fint og vi er glade for å være der. Temperaturen på rommet er 28 grader, og vi skrur den ned som lappen viser at vi kan gjøre.

Så kommer natten og det er så utrolig varmt. Temperaturmåleren beveger seg ikke nedover, men oppover og vi blir nødt til å ha alle vinduene oppe og sove oppå dynene. Ute er det naturligvis folkeliv til tidlig morgen. Natt to er enda mer forferdelig, og langt på natt blir vi vekket av vedlikehold på trikkebanen rett utenfor. Akkurat da, i varmen og bråket, føltes dette oppholdet helt forferdelig og vi gledet oss til å komme hjem og sove.

Nede i resepsjonen fikk vi et hyggelig spørsmål om oppholdet var bra, og ja, kjempefint svarer vi, bortsett fra varmen som gir oss lite og dårlig søvn. Da legger resepsjonisten hendene for ørene og svarer «åh, jeg bare lukker ørene når folk klager på varme rom, for alle gjør det».

Hotellfrokosten var fin, det var god avstand og rolig atmosfære. Fika og kveldsmat fikk vi ikke benyttet oss av, men at det er et tilbud er jo veldig bra. (Inkl i oppholdsprisen)

Hotellrommet så ved første øyekast veldig fint ut og vi var veldig fornøyd for å få et større rom kostnadsfritt. Etterhvert ser vi at rommet er ganske skittent. Det var merker etter glass på flere bord, en tidligere gjest hadde hengt opp en snus i dusjen, det var et stort møkkete håndavtrykk på veggen, og mye søl av væske nedover flere av veggene. Vi flyttet en puff i leit etter en sokk, og under den lå det søppel.

På nettsiden til hotellet ser man hvordan rommene ser ut. Jeg har lagt ved bilder av «skitten» og to bilder som viser hvor stort og fint rommet er.

Å gi stjerner her er vanskelig. Dette er et hotell som fortjener 5 stjerner, vi var bare uheldige å bo der da Oslo var på sitt varmeste. Alt var helt perfekt bortsett fra at vi ikke fikk justert temperaturen. Litt flekker på bord og vegger var ikke så nøye for enkle folk som oss. Ved lavere temperaturer i byen ville jeg absolutt anbefalt dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kjetil K
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei.
Takk for din tilbakemelding!

Beklager for at romtemperaturen var for høy. Det skal være mulig å justere temperaturen mellom 18 og 22 C hos oss, hvilket ikke har fungert tilstrekkelig mest sannsynlig pga uvanlig varm sesong. Vi har i løpet av våren/vinteren fornyet alle spelt motorene på samtlige rom, i tillegg til vi har fylt opp med kjøleveske og tatt en helhetlig service å hele ventilasjonsanlegget i juni for å være mest mulig forberedt til sommeren, men ser dessverre at det ikke holder uansett når temperaturen ute stiger fra 25C. Vi skal selvfølgelig sjekke og sørge for at det blir fikset dersom noe i systemet ikke er i stand fremdeles.
Beklager også et dere fant noen fingeravtrykk på veggene, det burde vi vært helt utenom selv klart.

Håper du ellers hadde et hyggelig opphold og ønsker deg velkommen tilbake ved neste anledning!

Naira lalayan