Orbitz.com
ClarionCollectionUSD 192
Anmeldt 30. august 2021

vi booka hotellet først, og leste anmeldelsene etterpå.
alle var skuffa over frokosten, og vi hadde lave forventninger.

men ; helt ubegrunnet. det var egg i alle varianter, bacon, bønner,pølser, leverpostei og absolutt at man kan tenke seg.
nyydelig frokost i toppklasse :-)

Romtips: best beliggenhet for show på Mamma Mia Folketeateret
Takk, 698bj_rnt
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei !

Takk for at du valgte å bo hos oss!

Vi sleit med bemanningen på frokosten i sommer som konsekvens av pandemien da mange av våre ansatte hadde sluttet mens vi måtte holde stengt over flere måneder i lock down perioder.
Historisk sett har vi hatt topp frokost og vært Twinnings vinnere flere år på rad. Endelig er vi tilbake igjen på topp nivå og jeg er glad at dere fikk oppleve det.

Ha en flott dag og velkommen tilbake ved en snarlig anledning!

Clarion Collection Hotel Folketeateret

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og service-innstillt betjening. Gode senger, rent og pent. Sentral beliggenhet. God frokost. Et meget godt alternativ til The Hub og andre sentrumsnære hoteller. Positivt overrasket etter oppholdet; kommer gjerne tilbake.

Romtips: Nærmeste parkering: The Hub p-hus,-men dyrt der. Hotellet har avtale med Spektrum p-hus
Takk, Stig S
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære Stig!

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og mange tall for denne flotte anmeldelsen! Etter en meget tøff sommer med lite bemanning fordi det var vanskelig å finne kvalifisert arbeidskraft, føles det som at vi er sakte men sikkert på vei oppover igjen og slike positive anmeldelser er viktigere for hotellet enn noen gang før.

Igjen, tusen takk og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

19-22 Aug.Sentralt og fint hotell..Fikk rom med veranda uten ekstra pris. Hyggelige folk i resepsjonen. Spesielt han med skjegg.. Stort pluss for kveldsmat.. Var kjøttboller, stekte poteter og div annet en kveld. Taco på fredag.. Og kyllingvinger, ris ,stekte poteter og salat på lørdag..Kaffe og kaker, vaffel var det på ettermiddagen.Eneste som kan trekke ned er det mørke badet. Var også kaldt, men det hadde de nok fikset hvis vi hadde spurt..God frokost med alt du kan ønske deg.Litt mørkt i frokostsalen. Lørdag var det veldig høy musikk til 03. Det var slitsomt.Men det var siste kvelden for det utestede.Kommer garantert tilbake!

Takk, annesS6820KR
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Kjære Anne!

Tusen takk for denne fine anmeldelsen! Vi har hatt noen tøffe uker med lite bemanning (Covid effekt) i sommer som har kostet oss mye her i TripAdvisor, og vi trengte en slik positiv anmeldelse mer enn noen gang før!

Mange takk for ditt opphold også og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021

Jeg var innom hotellet for noen år siden og hadde lyst til å komme tilbake med familien, fordi hotellet utmerket seg med service og flott frokost. Oppholdet nå ble en skuffelse. Ble møtt av en sur resepsjonist som nesten ikke hadde tid til å hjelpe oss. Gulv på rom var støvfylte og rom ble ikke rengjort under oppholdet. Lytt mellom rommene. Frokost med "kald" varmmat , tynt utvalg pålegg og frokostblandinger begrenset til corn flakes og tomme fat ble ikke fylt på. Kvalitet er ikke i samsvar med pris.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Puntertrip
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei.
Takk for ditt opphold hos oss og for din tilbakemelding som er meget viktig i det kontinuerlige forbedringsarbeidet vi gjør på hotellet hver eneste dag!

Vi har endret renholdrutinene under pandemien, og vasker ikke rom under oppholdet for å minimere kontakt mellom mennesker og beskytte egne ansatte mest mulig. Det er derimot beget dumt at gulvet var støvete og det skal vi ta tak i med det samme!

Når det gjelder frokosten så har vi hatt noen utfordringer med både logistikken og utvalget de siste ukene i sommer, men vi er allerede i gang met et nytt og profesjonell team som har et mål om å ta frokosten vår til nye høyer og minst like bra som før Covid innen 1.sep.

Det er veldig leit å høre om at resepsjonisten ikke var imøtekommende! Vi ønsker ikke bli oppfattet som det og må ta ta tak i dette med en gang! Takk for at du lar oss vite om det!

Det ble mange ting på en gang dessverre.

Jeg ønsker deg en fin dag hjertelig velkommen tilbake om kort tid når vi har gått gjennom "post Covid- rehabiliteringen".

Anmeldt 5. august 2021

Både rom og hotell generelt bærer preg av å være nedslitt, underbemannet og betjening som ser ned på kundene.

Plombert vindu på hotell-rommet kombinert med lite fungerende ventilasjons-anlegg ga uholdbar varme i Oslo-sommeren.

Skitne tepper i gangene, og null renhold/rydding av bord på hotell-frokost. Kaffemaskin i fellesareal i ustand. Frokosten var tom for omtrent alt når vi kom kl 09.30, 90 minutt før frokost skulle være over.

Ble møtt av en frekk velkomst, og fikk kjeft av samme resepsjonist når vi ba om kvittering for oppholdet. Når vi skulle velge tidspunkt på frokost og spurte hvilke tider som var ledige ble vi møtt av et sukk.

Smittevern-tiltak var også så som så. Ingen renhold av rom med mindre man bor over 4 netter var eneste tiltak vi så..

Finnes veldig mange andre bedre og hyggeligere hotell i Oslo enn dette..

Romtips: Be om rom uten plombert vindu hvis du vil puste om natten.
1  Takk, T639TFthomasr
Naira Lalayan, General Manager på Clarion Collection Hotel Folketeateret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei.

Det var synd å høre at frokosten ikke svarte forventningene! Dette beklager jeg på det sterkeste og er selv klar over. Vi opplever bemanningsvanskeligheter i hele serveringsbransjen som konsekvens av pandemien, da tusenvis av kokker og servitører har reist bare fra Oslo område under lock down. Vi er i gang med både ny ansettelser og opplæring samtidig, og håper at vi får opp kvaliteten av produktet og servicen snart igjen.

Det er svart beklagelig at du ikke opplevde oss som imøtekommende! Vi vil framstå som vennlige og serviceinnstilte, og det er synd at vi ikke klarte å levere denne gangen. Jeg kommer til å ta med tilbakemeldingen videre til våre ansatte i resepsjonen, og jeg er sikker på at vi kommer i mål med våre ambisjoner om service nivå når vi har klart å løse vår utfordring med nok bemanning og kompetanseoppbygging, som vi har blitt så hardt rammet med under lock down og mange flinke ansatte har dessverre sluttet...