Gratis avbestilling frem til 17.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
Agoda.comUSD 161
Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg har ved flere anledninger benyttet Thon Hotell Ullevål Stadion. Hotellet er moderne og funksjonelt i tillegg til at det har en sentral beliggenhet kort vei fra t-bane.

Frokosten er rikholdig og velsmakende.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, NilsOby
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei NilsOby,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss ved ditt besøk I Oslo.

Som du skriver så ligger vi sentralt med kort vei fra t-banen, den tar deg til sentrum av Oslo på få minutter. Vi er stolte av å servere en velsmakende frokost til våre gjester, med en unik utsikt over Ullevaal Stadion.

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd her flere ganger da det er praktisk,god conference-standard og rimelig parkering.men nå var det tatt vekk de gode dusjsåpene,badet var slitent med gammelt dusjhode,gammel hørføner samt at netttilgangen var såpass treg at streaming via tv / viaplay gikk for tregt. Fikk liksom ikke «conference-feel». Men disse detaljene til side- et supert hotel. Ps: moro å spise frokost og samtidig se ut på ullevoll stadion

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 362hugop
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Hugo P,

Så hyggelig at du på nytt valgte oss ved ditt besøk i Oslo.
Vi jobber kontinuerlig med utbedringer. Jeg vil ta en ekstra grundig sjekk av rommet du hadde hos oss, og få gjort satt i gang de tiltak som er nødvendig. I disse dager oppdaterer vi WIFIen vår, slik at netthastigheten vil oppleves noe raskere.
Parkeringen tilknyttet hotellet er blant Oslos rimeligste, kr 200,- pr døgn, eller kr 40 pr time (1 1/2 time gratis parkering I kjøpesenterets åpningstid)

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 23. september 2018

Fint rom. God seng. Luftig og rent. Fantastiske møtefasiliteter og luftig atmosfære. Var mange på møtene, men fin luft hele tiden. Hyggelig personale. Bra service.God kaffe. Store lokaler. Moderne interiør, fine møbler

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, guritp
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Hei Guritp

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Både med luftkvalitet i møterommet, serveringen og behjelpelig personale.

Vi ønsker dere hjertlig velkommen tilbake

Anmeldt 12. september 2018

Har bodd her mange ganger før og har stort sett vært fornøyd, men ikke denne gangen... Ankommer veldig sent, rundt midnatt, får nøkkel til rommet, går opp til 3 etasje og låser meg inn - men der er det noen.. der har jeg altså fått nøkkel til et rom der det bor et par allerede, de blir jo like skremte som meg når jeg plutselig står i døren på det de trodde var et låst hotellrom.
Overrasket som jeg var, går jeg ned igjen til resepsjonen og forteller hva som er skjedd, bare for å få en kort beskjed om at det måtte være noe feil i systemet og at jeg kunne få et annet rom i stedet, som om det var noe alternativ?
Hvis systemet ikke har andre sperrer som sikrer oss som gjester mot uønskede besøk, så sliter jeg litt med å besøke dette hotellet igjen. Tenkte egentlig ikke å dele denne her, men det står så fint på nøkkelkortet " del gjerne din opplevelse på Tripdadvisor", vel dette var min opplevelse. og da har jeg ikke nevnt erfaringen med deres lojalitetsprogram :)

Romtips: Rom mot t-banen støyer
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, frodeh991
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2018

Hei Frode

Jeg vil takke deg for samtalen vi hadde tidligere i dag, din tilbakemelding er svært viktig for oss.
Som jeg nevnte for deg, så var det en systemfeil som forårsaket denne hendelsen, dette er nå tatt hånd om og rettet opp, slik at dette ikke vil skje igjen.
Vi ønsker at du i fremtiden skal oppleve den gode servicen du har erfart gjennom de mange gangene du har vært vår gjest

Anmeldt 30. august 2018

Fint og rolog hotell med perfekt beliggenhet i forhold til å komme med bil og benytte seg av kollektivtilbudet i hovedstaden. God frokost med utsikt over Ullevål stadion. Savnet dessverre melk fra TINE.

Romtips: Rom inn mot Ullevål stadion gir nok mindre støy fra T-banen.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 984jo2016
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Kjære 984jo2016

Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Ullevaal Stadion under ditt besøk i Oslo.

Vi synes det er hyggelig at du hadde et fint opphold hos oss.

Som du sier så har vi et parkeringshus rett i nærheten av hotellet, med en av Oslos rimeligste parkeringspriser. Det er kort vei til T-banen, som bare tar noen få minutter ned til sentrum.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.