Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Ikke alltid like lett med hotell med en familie med to små barn men på Thon Ullevål var det null problem. Rom var klart ved ankomst med senger til begge barn, en Egon å spise på i første etasje akkurat når det passet oss, stille og rolig på kvelden og deilig og stor frokostbuffet. Kommer tilbake

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tony H
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære Superto

Takk for at dere valgte Thon Hotell Ullevaal Stadion når familien skulle bo på hotell.

Rett utenfor hotellet så ligger det en handlegate og Egon ligger vegg I vegg med hotellet. Sentrum ligger noen få minutter unna hotellet, med T-bane, og det er gode parkeringsmuligheter ved hotellet.

Dere er hjertelig velkommen tilbake alle sammen.

Anmeldt 9. november 2018

Jeg bodde her en natt fordi jeg skulle delta på konferanse på Ullevål dagen etter. Og det er absolutt ikke mye å utsette på hotellet; svært vennlig betjening, et rent og behagelig rom (om enn rimelig upersonlig), god frokost, bra med stikkontakter på rommet, osv. Men det ligger rett ved kjøpesenter og stor vei og det oser ikke akkurat av trivsel og atmosfære.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Bj0rnA
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Bj0rnA,

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt besøk I Oslo.

Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du likte frokosten vår. Frokosten kombinert med utsikt over gressmatten på Ullevaal er noe vi er veldig stolte av.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg har ved flere anledninger benyttet Thon Hotell Ullevål Stadion. Hotellet er moderne og funksjonelt i tillegg til at det har en sentral beliggenhet kort vei fra t-bane.

Frokosten er rikholdig og velsmakende.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, NilsOby
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei NilsOby,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss ved ditt besøk I Oslo.

Som du skriver så ligger vi sentralt med kort vei fra t-banen, den tar deg til sentrum av Oslo på få minutter. Vi er stolte av å servere en velsmakende frokost til våre gjester, med en unik utsikt over Ullevaal Stadion.

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Bodd her flere ganger da det er praktisk,god conference-standard og rimelig parkering.men nå var det tatt vekk de gode dusjsåpene,badet var slitent med gammelt dusjhode,gammel hørføner samt at netttilgangen var såpass treg at streaming via tv / viaplay gikk for tregt. Fikk liksom ikke «conference-feel». Men disse detaljene til side- et supert hotel. Ps: moro å spise frokost og samtidig se ut på ullevoll stadion

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 362hugop
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Hei Hugo P,

Så hyggelig at du på nytt valgte oss ved ditt besøk i Oslo.
Vi jobber kontinuerlig med utbedringer. Jeg vil ta en ekstra grundig sjekk av rommet du hadde hos oss, og få gjort satt i gang de tiltak som er nødvendig. I disse dager oppdaterer vi WIFIen vår, slik at netthastigheten vil oppleves noe raskere.
Parkeringen tilknyttet hotellet er blant Oslos rimeligste, kr 200,- pr døgn, eller kr 40 pr time (1 1/2 time gratis parkering I kjøpesenterets åpningstid)

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 23. september 2018

Fint rom. God seng. Luftig og rent. Fantastiske møtefasiliteter og luftig atmosfære. Var mange på møtene, men fin luft hele tiden. Hyggelig personale. Bra service.God kaffe. Store lokaler. Moderne interiør, fine møbler

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, guritp
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

Hei Guritp

Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss. Både med luftkvalitet i møterommet, serveringen og behjelpelig personale.

Vi ønsker dere hjertlig velkommen tilbake