Siri F
3,0 av 5 boblerAnmeldt 21. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Charlotte R, Guest Relations ManagerThon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. jan. 2019
Kjære 458sirif

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt siste besøk I Oslo.

Tusen takk for din tilbakemelding, alle involverte avdelinger er informert og vi har satt fokus på dine tilbakemeldinger slik at vi kan forbedre oss.

Vi samarbeider tett med SATS, som ligger rett over gaten. Ved å henvende seg til resepsjonen vil våre resepsjonister være behjelpelige med informasjon om dette, samt andre ting du lurer på.
kr 1 690
  • Preferred Hotels
    kr 4 140
    kr 4 641
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
    kr 870
    kr 1 322
  • Agoda.com
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Jeg var på konferanse fra lunsj til lunsj.
Hotellet fungerte kjempefint til det. Maten var knallgod, noe for enhver smak. Særlig dessertbordet var over forventning. Rommene var rene og greie, ikke noe støy fra motorvei eller t bane .

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, anka345
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære anka345.

Tusen takk for din gode tilbakemelding på oppholdet du hadde hos oss.

Vi er glade for at oppholdet ditt hos oss tilsvarte forventningene dine.

Du er hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Ullevaal Stadion.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Var så heldig å få spandert en hotellnatt hos dere av et familiemedlem. Passet med et hotellopphold da jeg skulle til Telenor Arena. We love the 2000 lørdag kveld.
Det var et flott hotell som var lett å komme til ved bruk av t-bane.
Flott med Egon restaurant vegg i vegg.
Hyggelig betjening i resepsjonen,flott interiør på rommet, flott bad, nydelig seng,bra tv og godt utvalg ved frokosten. Sov godt og ble god og mett.
Hadde en fin opplevelse i Oslo denne helgen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, MajaBRN
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Kjære Marianne B,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet deres hos oss.
Det er hyggelig å høre at dere koste dere.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Ikke alltid like lett med hotell med en familie med to små barn men på Thon Ullevål var det null problem. Rom var klart ved ankomst med senger til begge barn, en Egon å spise på i første etasje akkurat når det passet oss, stille og rolig på kvelden og deilig og stor frokostbuffet. Kommer tilbake

1  Takk, Tony H
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære Superto

Takk for at dere valgte Thon Hotell Ullevaal Stadion når familien skulle bo på hotell.

Rett utenfor hotellet så ligger det en handlegate og Egon ligger vegg I vegg med hotellet. Sentrum ligger noen få minutter unna hotellet, med T-bane, og det er gode parkeringsmuligheter ved hotellet.

Dere er hjertelig velkommen tilbake alle sammen.

Anmeldt 9. november 2018

Jeg bodde her en natt fordi jeg skulle delta på konferanse på Ullevål dagen etter. Og det er absolutt ikke mye å utsette på hotellet; svært vennlig betjening, et rent og behagelig rom (om enn rimelig upersonlig), god frokost, bra med stikkontakter på rommet, osv. Men det ligger rett ved kjøpesenter og stor vei og det oser ikke akkurat av trivsel og atmosfære.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Bj0rnA
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

Hei Bj0rnA,

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt besøk I Oslo.

Vi er veldig glade for å høre at du trivdes hos oss, og at du likte frokosten vår. Frokosten kombinert med utsikt over gressmatten på Ullevaal er noe vi er veldig stolte av.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 26. oktober 2018

Jeg har ved flere anledninger benyttet Thon Hotell Ullevål Stadion. Hotellet er moderne og funksjonelt i tillegg til at det har en sentral beliggenhet kort vei fra t-bane.

Frokosten er rikholdig og velsmakende.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, NilsOby
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Hei NilsOby,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss ved ditt besøk I Oslo.

Som du skriver så ligger vi sentralt med kort vei fra t-banen, den tar deg til sentrum av Oslo på få minutter. Vi er stolte av å servere en velsmakende frokost til våre gjester, med en unik utsikt over Ullevaal Stadion.