TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reiste med min kone og spedbarn. Barnet ble sykt og vi fikk fantastisk oppfølging av alle de forskjellige personene som jobbet i resepsjonen. Kunne virkelig ikke ha blitt fulgt opp bedre. Nydelig frokost også!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 491eirikh
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære 491eirikh,

Tusen takk for at dere valgte å bo på Thon Hotel Ullevaal Stadion ved dere siste opphold I Oslo.
Vi tilbyr gratis legekonsultasjon dersom man skulle bli syk, og ha behov for legehjelp. Veldig fint å høre at det gikk bra med dere alle tre.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Vi bodde en natt på dette hotellet. Høflige ansatte både ved innsjekk, ved frokosten og ved utsjekk. Rommet var rent og frokosten var bra. Parkering ved hotellet. Fotballkanaler på TV var et stort pluss.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, arildo274
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2019

Kjære arildo274,

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt opphold I Oslo.
Vi er stolte av hotellet vi jobber på alle sammen, og vi strekker oss langt for at gjestene skal få et hyggelig opphold hos oss.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning

Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Thon hotel Ullevåll. Passelig avstand fra sentrum. Ypperlig service. Flott rom. God mat. Eneste minus er T-banen rett utenfor vinduet, men man venner seg til det og. Kommer gjerne tilbake ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ilj310
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Kjære ili310

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal ved ditt beøk I Oslo.
Vi synes det er hyggelig at du opplevde god service og at rommene var rene.

Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig opphold, men når temperaturen på rommet ligger på nesten 30 grader så ble det vanskelig å sove.
Hyggelig betjening og veldig god service i resepsjonen.
Fin beliggenhet med kort vei til T bane og andre transport middel.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, GeirK152
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei

Tusen takk for at du valgte og bo på Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt siste besøk.
Vi beklager at du opplevde rommet ditt varmt. Ved såpass høy lufttemperatur som det var når du bodde hos oss , er det dessverre ikke til å unngå at rommet ditt ble varmt også på nattestid.
Vi tar til oss tilbakemeldingen og håper at du fikk nyte en god frokost med usikt over gressmatten på Ullevaal Stadion

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Har aldri sovet på Thon Hotels før, men den opplevelsen jeg fikk, wow!

Fra jeg gikk inn til jeg kom på rommet var en elskverdig opplevelse!
Alt var bare så rent, stilfullt og energisk!
Jeg må virkelig si at dette kommer jeg til å gjøre igjen, og for 750kr for en natt var bare helt innafor!
42" skjerm på rommet.
Vannkoker med fullt utvalg av te/kaffe.
En full minibar med brus, sjokolade, øl og vin. (Eneste som var dårlig vær at det bare var 2 brus å velge mellom)
Badet var også ganske bra, det var litt standar og dusjen hadde et ødelagt hodet som bare sprutet en hard stråle..
Så konklusjonen er at Thon Hotell er bare verdt hver eneste krone.

Dato for oppholdet: juli 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, TonyGoes1337
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Kjære TonyGoes1337

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt siste besøk I Oslo.

Det er spesielt hyggelig å høre at du følte deg velkommen og ivaretatt av de ansatte på hotellet, og at du du synes rommet ditt var rent.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen ved ditt neste besøk I Oslo