Gratis avbestilling frem til 23.10.21
FindHotelUSD 142
eDreamsUSD 121
Trip.comUSD 170
Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Jeg bodde der i forbindelse med besøk på Rikshospitalet . Ble møtt av en trivelig og hjelpsom mann som ordnet rom til meg. Rommet var rent og ok størrelse.
Frokosten var ypperlig. Masse godt å velge fra og med utsikt til Ullevål matta.
Måtte ha ei natt til i Oslo og han som var i resepsjonen var veldig behjelpelig. Alt i alt så må jeg skryte av alle jeg var i kontakt med. Alle var meget servicevennlig.
Selv om hotellet ligger litt utenfor sentrum og det er lite som skjer i nærheten om kvelden så anbefaler jeg dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, larskaug
Martin Nordbye, General Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Lars Rune.

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, det setter vi skikkelig pris på.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ullevaal Stadion!

Anmeldt 25. februar 2020

Hyggelige ansatte og meget god mat.Pene og rene rom,vi storkoste oss.
Bra beliggenhet og bare 10 minutter gange fra banen /metro).Også et hyggelig kjøpesenter i samme område.Stille og rolig med kun 10-15 minutter til sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Tourist800272
Anmeldt 30. januar 2020

28.januar dro jeg innover til Oslo og skulle sjekke meg inn på hotellet. Fra t-banen opp til hotellet var det skikkelig regnvær og ble nesten klissvåt. Det ble ved resepsjonen godt tatt imot og henvist til 3.etg hvor rommet lå.
Til overraskelse så hadde ishockey spillere den kveld en treningskveld. Da ble for min del bra med varm dusj, pizza og gratis underholding utdørs ishockey trening.

Rommet var ren, ryddet, bra standard. Fant ikke feil eller mangel.

Jeg skulle ønsket at alle hotell skulle ha mulighet til å ha to ting:
Kjøleskap for å ha mulighet til å oppbevare mat og drikke eller noe annet som gjester kan bruke.
Også burde ha Antibac overalt, det er viktig.

Romtips: Enten mot ishockey banen eller fotballbane
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, StianRusten
Martin N, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Kjære StianRusten.

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion.

Hyggelig at du har hatt det fint hos oss. Det er mye sporty som skjer på Ullevaal, med utsikt på skøytebanen fra rom, og utsikt på gressmatten til Ullevaal Stadion fra frokostsalen!

Vi har også mini-bar, dette kjøleskapet kan man også sette egne ting i om det ønskes.

Hjertelig velkommen ved senere anledning!

Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Tilbrakte en natt her i forbindelse med besøk hos venner i området. Fine rom og veldig god frokost. Ingenting å klage på, men det er jo en utrolig kjedelig beliggenhet, så sant du ikke skal på fotballkamp. Du kan se ut på Ullevål stadion mens du spiser frokost.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, 32geirh

Kjære 32geirh

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss. Vi setter stor pris på flott tilbakemelding, og det er godt å høre at du satte pris på vår frokost og rommene våre.

Vi har en litt stillere beliggenhet, men sentrum er bare en 8 minutters t-bane tur unna. Det er også butikker og restaurant på området Ullevaal Amfi.

Jeg ønsker deg hjertelig velkommen ved en senere anledning!

Anmeldt 19. november 2019 via mobile enheter

Koselig hotell. God kunde service. Rent og ryddig. Fantastisk frokost. Anbefaler Thon hotell Ullevål. Kommer garantert tilbake.
Kunne vært litt mere koseligere nede i foajeen sånn at man kunne sitter å pratet over noe godt i glasset.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Ingeborg S
Charlotte R, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2019

Kjære Ingeborg S

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion ved ditt siste besøk i Oslo, og tusen takk for at du tok deg tid til å evaluere oss.
Vi setter pris på at du hadde et hyggelig opphold og at du vil komme tilbake til oss.
Det er i tillegg til å sitte i resepsjonene hos oss, også mulighet til å benytte fasilitetene på Meet Ullevaal på dagtid, bare spør om dette i resepsjonen.
Hjertelig velkommen tilbake