FindHotelUSD 156
ZenHotels.comUSD 171
TripadvisorUSD 156
Anmeldt 23. oktober 2020

Ble møtt av hyggelige ansatte og hadde en fantastisk god frokost med god avstand under koronatider. Rene og pene rom. Stille og rolig område. Perfekt beliggenhet i nærheten av Sognsvannet og kollektivtrafikk.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 975wenched
Martin Nordbye, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Hei Wenche.

Takk for en kjempefin tilbakemelding.

Vi er stolte av servicen som tilbys av alle våre ansatte, og setter pris på at du legger merke til dette. Smittevern tar vi ekstremt seriøst, samtidig gjør vi vårt beste med å opprettholde et hotell-produkt av ypperste kvalitet. Det er helt riktig at vi har en fin beliggenhet, med t-bane til sentrum som tar kun noen minutter.

Vi på Thon Hotel Ullevaal Stadion ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

Veldig fint hotell! Bodde der i helgen. God frokost og super service i resepsjonen. Rommen var romslige og fine. Det var kort veg til Tbanen, og ca 10 minutter til sentrum. Det var en stor parkering under hotellet

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, vebsen
Martin Nordbye, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Hei Vebsen.

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding hos oss på Thon Hotel Ullevaal Stadion. Vi ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 12. september 2020 via mobile enheter

Jeg bodde der i forbindelse med besøk på Rikshospitalet . Ble møtt av en trivelig og hjelpsom mann som ordnet rom til meg. Rommet var rent og ok størrelse.
Frokosten var ypperlig. Masse godt å velge fra og med utsikt til Ullevål matta.
Måtte ha ei natt til i Oslo og han som var i resepsjonen var veldig behjelpelig. Alt i alt så må jeg skryte av alle jeg var i kontakt med. Alle var meget servicevennlig.
Selv om hotellet ligger litt utenfor sentrum og det er lite som skjer i nærheten om kvelden så anbefaler jeg dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2020
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, larskaug
Martin Nordbye, General Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2020

Hei Lars Rune.

Tusen takk for en kjempefin tilbakemelding, det setter vi skikkelig pris på.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ullevaal Stadion!

Anmeldt 25. februar 2020

Hyggelige ansatte og meget god mat.Pene og rene rom,vi storkoste oss.
Bra beliggenhet og bare 10 minutter gange fra banen /metro).Også et hyggelig kjøpesenter i samme område.Stille og rolig med kun 10-15 minutter til sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, Tourist800272
Anmeldt 30. januar 2020

28.januar dro jeg innover til Oslo og skulle sjekke meg inn på hotellet. Fra t-banen opp til hotellet var det skikkelig regnvær og ble nesten klissvåt. Det ble ved resepsjonen godt tatt imot og henvist til 3.etg hvor rommet lå.
Til overraskelse så hadde ishockey spillere den kveld en treningskveld. Da ble for min del bra med varm dusj, pizza og gratis underholding utdørs ishockey trening.

Rommet var ren, ryddet, bra standard. Fant ikke feil eller mangel.

Jeg skulle ønsket at alle hotell skulle ha mulighet til å ha to ting:
Kjøleskap for å ha mulighet til å oppbevare mat og drikke eller noe annet som gjester kan bruke.
Også burde ha Antibac overalt, det er viktig.

Romtips: Enten mot ishockey banen eller fotballbane
Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, StianRusten
Martin N, Guest Relations Manager på Thon Hotel Ullevaal Stadion, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2020

Kjære StianRusten.

Tusen takk for at du valgte Thon Hotel Ullevaal Stadion.

Hyggelig at du har hatt det fint hos oss. Det er mye sporty som skjer på Ullevaal, med utsikt på skøytebanen fra rom, og utsikt på gressmatten til Ullevaal Stadion fra frokostsalen!

Vi har også mini-bar, dette kjøleskapet kan man også sette egne ting i om det ønskes.

Hjertelig velkommen ved senere anledning!