“God sjømat i store kjønnsløse lokaler på Tjuvjolmem”
Anmeldelse av Tjuvholmen Sjømagasin

Tjuvholmen Sjømagasin
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Tjuvholmen Sjømagasin har satset bredt og spennende på å være et opplevelsessenter for mat. Et konsept som tilbyr alt fra mat i løsvekt, et lettere måltid i vår fiskebutikk, lunsj med forretningforbindelser, familiesammenkomst - til en stor og generøs restaurant. Hos oss vil du oppleve et annerledes fiske- og skalldyrkonsept. Vi har delt det opp i ulike opplevelser; en restaurant, et åpent chambre séparée, et konferanserom, og en fiske- og delikatesseforretning.
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God sjømat som passer fint for forretningsmiddager hvor utlendinger kan smake typisk norsk sjømat med høy kvalitet. Stort og upersonlig. Tar man med seg Tinder daten dit bør man være sikker på egen sjarm, for du får ikke hjelp av lokalene.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Var en vennegjeng på 11 personer som skulle ut å spise.
Hyggelig langbord, men unødvendig av restauranten at det var plassert gjester slik at flere av oss hadde rygg mot rygg opplevelse med andre gjester når de fleste bordene i lokalet var ledig.
Vi utgjorde vel ca halvparten av gjestene.

God velsmakende mat, men små porsjoner.

Takk, eholst
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Absolutt en god restaurant. Hyggelig personale. Som på de fleste «fine» restauranter er porsjonene små - skulle ønske at de var litt større på de store tallerknene. Grei mat, men ikke noe mer. Vi tok dagens fireretter. På denne restauranten har de mye god vin. Dessverre er prisene vel drøye. Skulle ønske at Sjømagasinet også kunne tilby et lite utvalg av litt rimeligere viner (for oss som ikke kjenner de store forskjellene).

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 451sisselb
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi var 5 personer som alle bestilte skalldyrfat, kom i en kald og en varm variant. Fersk og god sjømat bestående av alt fra reker til østers og hummer. Serveres med godt og ferskt brød, aioli og pisket smør. Anbefales virkelig for den sjømatglade. Vi prøvde også på dessert, men her var dessverre ingen av oss imponert - her er det mer å gå på, og muligens savnet vi noen av klassikerne når det slår så feil ut.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, 3kristoffers
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Har prøvd mye bra i Oslo men dette var helt magisk. Fantstisk bevertning og mat! Beste kveita jeg noen gang har smakt. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Rune C

Reisende som så på Tjuvholmen Sjømagasin, så også på

Har du vært i Tjuvholmen Sjømagasin? Del dine erfaringer!