“Reunion”
Anmeldelse av Tjuvholmen Sjømagasin

Tjuvholmen Sjømagasin
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Tjuvholmen Sjømagasin har satset bredt og spennende på å være et opplevelsessenter for mat. Et konsept som tilbyr alt fra mat i løsvekt, et lettere måltid i vår fiskebutikk, lunsj med forretningforbindelser, familiesammenkomst - til en stor og generøs restaurant. Hos oss vil du oppleve et annerledes fiske- og skalldyrkonsept. Vi har delt det opp i ulike opplevelser; en restaurant, et åpent chambre séparée, et konferanserom, og en fiske- og delikatesseforretning.
Anmeldt 9. juli 2021

Fiskesuppen god, men tynn-lite fisk og skalldyr i den. Hummersallaten ok men veldig mye sallat! Kveiten ok men litt tørr-absolutt ikke value for money!

Takk, B6148ORkerstinr

Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Vi har vært her før og hatt noen flotte matopplevelser Denne gangen ble opplevelsen ganske middelmådig. Vi valgte en 5-retters mat og vin meny. Alt smakte greit, men ikke mer enn det heller. Ingen av rettene eller vinene ga oss en «wow- dette var godt» opplevelse, noe jeg synes en restaurant som Sjømagasinet burde levere. Det blir nok lenge til vi kommer tilbake! Anbefales ikke. Rita

Dato for besøk: mai 2021
Takk, RitaC3570
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte dagens 3-retters lunsj til 395 og maten var helt fantastisk! Spennende smaker og kombinasjoner, lekkert presentert. Satt ute i strålende vær , nesten på bryggekanten, med utsikt mot Astrup Fearnley museet, kanalen og Oslofjorden. Hvis jeg skal pirke på noe så manglet det tallerkner til brødet (som smulte utover bordet) og når vi ba om det kom det bare til 1 av oss... og så var det litt uklart på lunsjmenyen (og fra servitøren) om vi kunne mikse rettene og hvordan det da ble med prisen... men dette er bare småting og ødelegger ikke for en veldig fin opplevelse!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Hosle63
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Ventet 45 min på maten, treg servering, ble jaget ut selv om maten kom sent. Ingen unnskyldning å få, bare sur hovmester som ville få oss us

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, yunjeanettm
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fint sted med fascinerende dårlig service. Det er lov å se seg om i lokalet, treghet har et navn ... Sjømagasinet.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Madonna N

Reisende som så på Tjuvholmen Sjømagasin, så også på

Har du vært i Tjuvholmen Sjømagasin? Del dine erfaringer!