“Veldig god mat og god service.”
Anmeldelse av Uchi Sushi

Uchi Sushi
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god service. Anbefales også for det er rimelig så ta med hele familien hit hvis du er smart.

1  Takk, sondrewalnum

Anmeldt 30. juli 2020

Her har de kjempegod mat, lun atmosfære i restauranten, og veldig hyggelig personale! Vi hadde et veldig kjekt besøk, og kommer gjerne igjen.

1  Takk, P3635KPmarieb
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Nydeleg sushi, strålande service, behageleg stad. Vi tinga «familiepakke» med sushi, og vi vart mette, alle tre.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Camilla B
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Denne restauranten ligger delvis sammen med et hotell, uten at det gjør noe med stemningen. Menyen er rikholdig, med overraskende gode priser. Gode priser betyr høyt volum som igjen betyr fersk mat . Som er kritisk med sushi. Alt i alt en hyggelig overraskelse og et sted vi garantert kommer tilbake til.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, thorsteink2015
Anmeldt 5. november 2019

God mat, god service og veldig hyggelig atmosfære! En 14-åring i reisefølget mente de hadde de beste spisepinnene hun hadde prøvd:-)

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, sigrun2019

Reisende som så på Uchi Sushi, så også på

Har du vært i Uchi Sushi? Del dine erfaringer!