Booking.comUSD 144
FindHotelUSD 152
eDreamsUSD 144
Prestigia.comUSD 167
Anmeldt 26. oktober 2018

Vi ble tatt godt i mot i den innbydende og stilige resepsjonen ved ankomst til hotellet. Rommet vi fikk tildelt, var romslig og lekkert med sjeldent spennende og friske farger, gode senger og delikat bad. Kaffemaskin og tekoker på rommet var der også. Frokosten en klasse for seg - absolutt noe for enhver smak og vel så det - til og med fersk honning fra bikuber på taket til Storo Storsenter! Ellers en hyggelig atmosfære som gjorde oppholdet vårt til en ekstra fin opplevelse. Vi kommer veldig gjerne tilbake.

Takk, kirstiho
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære kristiho,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold, og var fornøyde med produktet vårt.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 23. oktober 2018

Helt nytt hotel med stilig og fresht interiør. Meget god frokost og gode senger. Sentral beliggenhet nær Akers elva og turområder og vegg i vegg med en av Oslos beste kjøpesentre. Mulighet for kollektivtilbud til hele Oslo. Kan absolutt anbefales!

• Reisetype: Reiste alene
Takk, 965helenat
Karina H, Informasjonssjef på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Kjære Helena T,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Gøy å høre at du trekker frem interiør og frokost, vi er meget stolte av disse.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg hadde med meg 6åringen og kjæresten på tur.

Ble møtt av en meget hyggelig ung mann i resepsjonen.
Rommet var stort og fint. Vi hadde et superior rom.
Sovesofaen var fast og god å ligge i.
Dobbeltsenga var også super.

Nespressomaskin og Bose høyttaler.
Badekåper og tøfler
Ja, dette vil vi gjerne tilbake til

Frokosten - super!!! Her kunne man se kjøkkenet og kokkene var vennlige og sa hei, selv om det var nok å gjøre.

Bonus: Fotballandslaget bodde her og det var stas for 6 åringen å slå av en prat med noen av de

Takk, jeanettej661
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Kjære Jeanette J,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding - dette var kos!
Kjekt å høre at dere er fornøyde med hotel og ansatte, og at guttungen i tillegg fikk treffe landslagsgutta var nok stas.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. oktober 2018

Vi reiste på helgetur med en ungdom, søster med familie og besteforeldre. Noen skulle også på landskamp. Vi hadde et utrolig flott opphold. Gode store, flotte rom, med gode senger. Frokosten var utrolig flott. Der tror jeg det meste fantes.
Vi var så heldige å ligge på samme hotell som det norske fotballlandslaget. Det var stor stas for både store og små. Hit kommer vi gjerne igjen.
Lene med familie

1  Takk, Lene1971
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Kjære Lene1971,

Tusen takk for flott anmeldelse!
Hyggelig å høre at dere hadde en flott helg - og attpåtil fikk treffe på gutta fra landslaget.

Velkommen tilbake

Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Thon Hotel Storo var bare en helt fantastisk opplevelse for vår del. Hotellet, som ble åpnet 5. september i år, svarte så absolutt til forventningene. Det er også svært lett og komme seg til og fra hotellet. Oslo sentrum er bare godt ti minutter unna, enten en velger buss, T-bane eller trikk. Storo stasjon er kun en kort spasertur unna.

Hotellrommene var store og fine. Interiøret var intet mindre enn praktfullt. Fine farger gjorde også rommene trivelige å leve på.

Vi fikk rommet oppgradert til Business Room. Løsningen med et eget rom med sofa, stor flatskjerm og Bose musikkanlegg falt svært godt i smak.

Jeg tror dette er det fineste og kjekkeste hotellet jeg noen gang har overnattet på, i hvert fall i Norge. Jeg kommer garantert tilbake.

Takk, AslakM8

Kjære AslakM8,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Gøy å høre at du trekker frem mange av punktene vi er stolte av å levere.
Vi gleder oss til å ha deg tilbake igjen.