Gratis avbestilling frem til 02.10.21
FindHotelUSD 173
eDreamsUSD 164
Prestigia.comUSD 185
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Ble møtt av smilende folk i resepsjonen, og alle ansatte jeg møtte under oppholdet var hyggelige og serviceminded.

Rommet var luftig rent og elegant, men det hadde jeg også forventet av et helt nytt hotell som dette.

Frokosten var et eventyr av smaker, utseende og mangfold. Flere nabobord satt under hele frokosten og snakket om at dette var det beste de hadde opplevd.

Thon Hotel Storo ligger meget sentralt til rett ved 2 t-bane stopp, samt trikk og buss. Videre er det rett ved Storo Storsenter, Akerselva, og 50 meter unna ligger det mange restauranter hvor SUMO restaurant som var en Asian Fusion er an av de. Den bør prøves. Her ligger også ODEON Kino med IMAX sal pluss manges andre saler.

Hotellet kan på det varmeste anbefales.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, finnaxelr
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Kjære Finn Axel R,

Tusen takk for flott anmeldelse!
Så kult at du trekker frem alle punktene vi jobber for og er stolte av - dette skal tas videre til alle avdelinger :)
Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 31. oktober 2018

Thon Hotel Storo er åpnet, og etter å ha bodd på de fleste Thon-hoteller i Norge, vil jeg hevde at dette var definitivt en av de bedre.

Et personale som ikke visste hva godt de skulle gjøre for meg, veldig bra og godt designet rom (og heldigvis uten teppe på gulvet!), utmerket frokost, gunstig pris, og egentlig ganske så sentralt - bare noen minutter å gå til T-banen, og flere bussruter i nærheten.
Stille strøk, selv med rom ut mot gata. Dette hotellet har forøvrig fått den samme fargerike stilen som de øvrige Thon-hotellene etterhvert har fått, og her passet det helt utmerket.

Al i alt et svært hyggelig første bekjentskap, og hit kommer jeg nok tilbake!

Takk, SA_Travel_MN

Kjære SA_Travel_MN

Takk for fin tilbakemelding!
Håper bekjentskapet vedvarer og at vi ser deg igjen :)
Velkommen tilbake

Anmeldt 29. oktober 2018

Etter å ha gjestet 200 deltakere over 2 dagers konferanse, kan jeg skrive under på at Thon's sitt Storo Hotel levde opp til forventningene. Vi booket da det fortsatt var en byggeplass, men hotellet innfridde på alle måter. Ikke bare var alt flunkende nytt og lekkert, men maten, gjestfriheten, servicen og fasilitetene sto i stil. Utrolig godt fornøyd og kan anbefale hotellet på det sterkeste.

Romtips: Ikke utsikt, men romslige, rene rom.
1  Takk, Cathrine D
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære Cathrine D,

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen!
Det var utrolig gøy å ha dere på besøk, kjekt å se at vi leverte og levde opp til forventningene :)
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste frokost her en søndag. Dette var en premie fra Nydalsløpet. Best hotellfrokost jeg har spist. Bra, stort og variert utvalg av varme og kalde retter. Hyggelig betjening både i resepsjon og i spisesalen.

2  Takk, 727bj_rnh
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Kjære Bjørn H,

Tusen takk for topp tilbakemelding på frokosten!
Gøy å høre at både mat og betjening var vellykket.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg kom den 13.oktober på hotellet og skal være her til den 30.oktober i forbindelse med innflytting av ny leilighet. Ble godt mottat av en kjempe hyggelig gutt som heter Ole Dennis når jeg kom til resepsjonen.Har aldri opplevd makan til så fantastisk og flott personell på et Hotel før. Fra rengjørings-personell,kokker,servitører og resepsjonister.Alle gjorde sitt ytterste på dette hotellet for at kundene stortrivdes. Frokosten på hotellet var ENESTÅENDE,og kan ikke beskrives.Helt fantastisk. Og til slutt vil jeg gi en stor takk til Hotel sjefen Alexander for at jeg kunne få bo på hotellet deres.

Mvh

Walter Knudsen

Takk, walterk479

Kjære Walter K,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Fantastisk å se at du er fornøyd med produktet vi er så stolte av.
Og spesielt servicen, dette skal jeg ta videre til våre ansatte :)

Håper resten av oppholdet blir like bra frem til leiligheten er innflytningsklar.