Gratis avbestilling frem til 02.10.21
FindHotelUSD 173
eDreamsUSD 164
Prestigia.comUSD 185
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nytt, flott hotell med en fantastisk frokost. Fine rom, god service og koselig restaurant.Nærhet til det meste, BI, flere fine restauranter i nærheten og fint område å gå turer( spesielt langs Akerselva) Anbefales på det sterkeste.

Takk, AnnikenN833
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære AnnikenN833,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding til oss og for alle fine ord!
Håper vi ser deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bodde her i September par uker etter åpningen av hotellet.

Flott hotel med fine rom, personalet som yter god service og et flott treningsrom (tross for at det var lite).

Veldig hyggelige priser på rommene, så dette kan anbefales om du ikke er avhengig av direkte nærhet til Oslo sentrum.

Kan anbefale hotellet på det varmeste

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, iFers
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære iFers,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Din tilbakemelding er uvurderlig for oss og videreformidles til teamet på Thon Hotel Storo.

Ønsker deg hjertelig velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra, gode senger, store rom og delikate bad. Nydelig mat og service! Her har man det man trenger for korte eller lengre opphold. Flott konferansehotell og gode pauseserveringer. Dette kan anbefales !!!

Takk, 606sivg

Kjære 606sivg,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!
Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss!
Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Thon Hotel Storo.

Ønsker deg en riktig fin dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.

Anmeldt 9. november 2018

Veldig lekkert hotel og stort, vakkert rom. En fantastisk frokost med alt man kan ønske seg pluss litt til, og i tillegg var det superhyggelige ansatte :-)
Dette hotellet kan anbefales på det varmeste!

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Kate E

Kjære Kate E,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding!
Setter pris på alle fine ord og håper vi ser deg igjen ved en senere anledning :)

Anmeldt 5. november 2018

Super betjening som alltid har et smil og er veldig serviceinnstilt. Nytt og freshe farger og design, store og rosmlige rom og areal ellers! Rolig og stille, og plassert veldig bra med kino, restauranter og shopping rett ved siden av :)

1  Takk, Linda På K
Karina H, Kundeansvarlig på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Linda K,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Hyggelig å høre at vi leveret bade på service og produkt.

Velkommen tilbake:)