2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Etrip
Destinia.comUSD 160
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bodd her par netter. Ble møtt av hyggelig personale som strakk seg for at jeg skulle ha det bra som deres gjest. Alt jeg spurte om ble forsøkt innfridd, både parkering, vending på rom, sen utsjekk etc. Rommet hadde fin størrelse. Frokosten var god. Likte meg her. Kommer gjerne tilbake.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Lovingtheworld2014
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære Lovingtheworld2014,

Tusen takk for fin tilbakemelding.
Din tilbakemelding er uvurderlig for oss og videreformidles til teamet på Thon Hotel Storo.

Anmeldt 21. november 2018

Det var god plass på rommet og gratis wifi. Badet var en hyggelig overraskelse, stort og romslig, med god plass i dusjen. Personalet både i resepsjon og matsal var veldig serviceinnstilt, og frokosten var rikholdig og god. De hadde også litt søtt til kaffen etterpå :-)
Enkel adkomst, kort t-banetur fra sentrum, og kort vei å gå til hotellet

Takk, Karianne S
Karina H, Kundeansvarlig på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Kjære Karianne S,

Tusen takk for kjempe fint tilbakemelding.

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Nytt, flott hotell med en fantastisk frokost. Fine rom, god service og koselig restaurant.Nærhet til det meste, BI, flere fine restauranter i nærheten og fint område å gå turer( spesielt langs Akerselva) Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, AnnikenN833
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære AnnikenN833,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding til oss og for alle fine ord!
Håper vi ser deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Bodde her i September par uker etter åpningen av hotellet.

Flott hotel med fine rom, personalet som yter god service og et flott treningsrom (tross for at det var lite).

Veldig hyggelige priser på rommene, så dette kan anbefales om du ikke er avhengig av direkte nærhet til Oslo sentrum.

Kan anbefale hotellet på det varmeste

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, iFers
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære iFers,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk bra, gode senger, store rom og delikate bad. Nydelig mat og service! Her har man det man trenger for korte eller lengre opphold. Flott konferansehotell og gode pauseserveringer. Dette kan anbefales !!!

Takk, 606sivg

Kjære 606sivg,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!
Vi er veldig glade for å se at du har hatt det bra her hos oss!
Positive tilbakemeldinger er veldig motiverende og jeg kan forsikre deg om at dette vil bli kommunisert til teamet her på Thon Hotel Storo.

Ønsker deg en riktig fin dag, og hjertelig velkommen tilbake ved en fremtidig anledning.