Booking.comUSD 120
eDreamsUSD 120
Orbitz.comUSD 120
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nytt hotell sentralt på Storo med store, fine rom. Det meste ved hotellet virker innbydende.
Det eneste minuset er avstanden fra sentrum, men det kommer også an på hva Oslo-oppholdet skal bringe..
Anbefales!!

Takk, JoHo68
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære JoHo68,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Hyggelig at du synes rommene var fine og hotellet innbydende. Avstand til sentrum får vi ikke gjort så mye med, men området rundt er i stadig vekst så det vil føles som et sentrum utenfor sentrum etterhvert :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. november 2018

Hadde en utvidet weekend med tre netter på dette hotellet, som ble åpnet for få måneder siden.
Ble mottatt av en vennlig og service innstilt person i resepsjonen, og innsjekk gikk rimelig fort. Hadde en svært fin helg, og enkelt med parkering i kjelleren, med en max. pris på 295.- pr. døgn. Ble imponert over utvalg og god kvalitet av frokosten. Veldig bra hotell, som vi nok vil bruke ved en senere anledning.

Takk, TerjeH285

Kjære TerjeH285

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold, og var fornøyde med produktet vårt.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med store og gode rom! Gode senger, stort bad. Rent og pent på rommet.
Nydelig mat og god service. Stille og rolig område med nærhet til det meste. Kino, restauranter og shopping.
Kommer absolutt tilbake!

Takk, anettekluk
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære anettekoller,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Hele hotellteamet setter meget stor pris på slike reviews.
Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Bodd her par netter. Ble møtt av hyggelig personale som strakk seg for at jeg skulle ha det bra som deres gjest. Alt jeg spurte om ble forsøkt innfridd, både parkering, vending på rom, sen utsjekk etc. Rommet hadde fin størrelse. Frokosten var god. Likte meg her. Kommer gjerne tilbake.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, Lovingtheworld2014
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære Lovingtheworld2014,

Tusen takk for fin tilbakemelding.
Din tilbakemelding er uvurderlig for oss og videreformidles til teamet på Thon Hotel Storo.

Ønsker deg hjertelig velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 21. november 2018

Det var god plass på rommet og gratis wifi. Badet var en hyggelig overraskelse, stort og romslig, med god plass i dusjen. Personalet både i resepsjon og matsal var veldig serviceinnstilt, og frokosten var rikholdig og god. De hadde også litt søtt til kaffen etterpå :-)
Enkel adkomst, kort t-banetur fra sentrum, og kort vei å gå til hotellet

Takk, Karianne S
Karina H, Kundeansvarlig på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Kjære Karianne S,

Tusen takk for kjempe fint tilbakemelding.

Ønsker deg hjertelig velkommen ved neste anledning.