Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
FindHotel
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Er du i Oslo, og ser etter hotell? Glem sentrum. Det er på Storo du skal bo. For et hotell, for noen rom, for en frokost, for en herlig atmosfære. Du har hele Oslo utenfor døren, med kollektivtrafikk, spennende restauranter, barer og butikker. Nei, valget er veldig enkelt: kjør Storo!! Ps; de har premier league på tv og nydelig øl i baren ;)

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, mkloslo
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære mikkeloslo,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Storo er blitt et utrolig kult område, så gøy at du kommenterer det.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det var en helt fantastisk frukost. Utvalget var utrolog bra!Jeg anbefaler virkelig på det sterkeste å bo på dette hotellet. Servicen var kjempe god. Rommet var romslig og godt. Veldig fint bad. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, irjf

Kjære Venture0698689384,

Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding.
Din tilbakemelding er uvurderlig for oss og videreformidles til teamet på Thon Hotel Storo.
Ønsker deg hjertelig velkommen ved neste anledning

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nytt hotell sentralt på Storo med store, fine rom. Det meste ved hotellet virker innbydende.
Det eneste minuset er avstanden fra sentrum, men det kommer også an på hva Oslo-oppholdet skal bringe..
Anbefales!!

Takk, JoHo68

Kjære JoHo68,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Hyggelig at du synes rommene var fine og hotellet innbydende. Avstand til sentrum får vi ikke gjort så mye med, men området rundt er i stadig vekst så det vil føles som et sentrum utenfor sentrum etterhvert :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. november 2018

Hadde en utvidet weekend med tre netter på dette hotellet, som ble åpnet for få måneder siden.
Ble mottatt av en vennlig og service innstilt person i resepsjonen, og innsjekk gikk rimelig fort. Hadde en svært fin helg, og enkelt med parkering i kjelleren, med en max. pris på 295.- pr. døgn. Ble imponert over utvalg og god kvalitet av frokosten. Veldig bra hotell, som vi nok vil bruke ved en senere anledning.

Takk, TerjeH285

Kjære TerjeH285

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Kjekt å høre at dere hadde et fint opphold, og var fornøyde med produktet vårt.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell med store og gode rom! Gode senger, stort bad. Rent og pent på rommet.
Nydelig mat og god service. Stille og rolig område med nærhet til det meste. Kino, restauranter og shopping.
Kommer absolutt tilbake!

Takk, anettekluk
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære anettekoller,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Hele hotellteamet setter meget stor pris på slike reviews.
Hjertelig velkommen tilbake