Booking.comUSD 128
eDreamsUSD 128
CheapTicketsUSD 124
Orbitz.comUSD 124
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Helt topp Kjempe bra service, god mat, flott rom. Helt nytt hotell med flott utsikt fra toppetasjen. Flott utstyrt rom med stort bad, veldig komfortabel dusj. Helheten på besøket var helt topp
Anbefales. 5/5

Takk, Trygg Olaf U
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære trygg0,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du tok deg tid til å legge den på TA :)
Så gøy at du var fornøyd med hotellet, dette bringes videre til alle våre stolte kollegaer!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her lørdag til søndag og hadde 3 rom. Veldig bra mottatt på hotellet. Positive og imøtekommende ansatte. Rask innsjekking. Fikk med vann og avis+ Parkering i kjeller var bra. Døgnpris 295. Rommene var store og fine. Pent innredet. Minibar. Behagelige senger, men enkeltsengene glir fra hverandre. Hva med 2 klips til sengebeina. Da slipper jeg å falle ned på gulvet i forsøket på å nå fruen.
Frokost var utrolig bra. Alt var fortreffelig. Utsjekking raskt. Anbefales.

1  Takk, 102bj_rnl
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære 102bj_rnl,

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi er glade for å høre at dere hadde det så fint hos oss, og at hotellet stod til forventningene; både med service, mat og andre fasiliteter. Anbefaler å bestille dobbeltrom i stedet for twin neste gang - så kan fruen nås når som helst :)

Håper å ønske deg velkommen tilbake snart.

Vennlig Hilsen,

Administrasjonsleder

This response is the subjective opinion of the management representative and not of TripAdvisor LLC.fint hos oss, og at hotellet stod til forventningene; bade med maten, servicen og andre fasiliteter. Håper å ønske deg velkommen tilbake snart. Vennlig Hilsen, Renate Rye

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Er du i Oslo, og ser etter hotell? Glem sentrum. Det er på Storo du skal bo. For et hotell, for noen rom, for en frokost, for en herlig atmosfære. Du har hele Oslo utenfor døren, med kollektivtrafikk, spennende restauranter, barer og butikker. Nei, valget er veldig enkelt: kjør Storo!! Ps; de har premier league på tv og nydelig øl i baren ;)

Reisetype: Reiste alene
3  Takk, mkloslo
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære mikkeloslo,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Storo er blitt et utrolig kult område, så gøy at du kommenterer det.
Velkommen tilbake.

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Det var en helt fantastisk frukost. Utvalget var utrolog bra!Jeg anbefaler virkelig på det sterkeste å bo på dette hotellet. Servicen var kjempe god. Rommet var romslig og godt. Veldig fint bad. Kommer gjerne tilbake!

Takk, irjf

Kjære Venture0698689384,

Tusen takk for kjempe fin tilbakemelding.
Din tilbakemelding er uvurderlig for oss og videreformidles til teamet på Thon Hotel Storo.
Ønsker deg hjertelig velkommen ved neste anledning

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Nytt hotell sentralt på Storo med store, fine rom. Det meste ved hotellet virker innbydende.
Det eneste minuset er avstanden fra sentrum, men det kommer også an på hva Oslo-oppholdet skal bringe..
Anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, JoHo68

Kjære JoHo68,

Tusen takk for din tilbakemelding!
Hyggelig at du synes rommene var fine og hotellet innbydende. Avstand til sentrum får vi ikke gjort så mye med, men området rundt er i stadig vekst så det vil føles som et sentrum utenfor sentrum etterhvert :)

Velkommen tilbake!