3 personer ser på dette hotellet
Etrip
Expedia.comUSD 146
Destinia.comUSD 159
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Nytt og fint hotell med god service. Rene rom med god størrelse og veldig god frokost. Alle som jobber på hotellet er svært serviceinnstilte. Kommer til å bo på hotellet igjen neste gang vi skal til Oslo.

Takk, Tour683751
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære Tour683751,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å legge den ut på TA!
Vi jobber mye med å levere god service, og det er hyggelig at dette slår gjennom hos gjestene våre.
Din tilbakemelding videreformidles til våre flinke medarbeidere.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Svært bra hotell! Fine, rene rom med store bad. Innbydende og behagelig. God service, og veldig sentralt. Rett ved Storo senteret, og kort vei til trikk/t-bane. Samt frokosten er i en egen klasse, fantastisk frokost!

Takk, Tonjevat
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Tonjevat,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Dette blir høyt verdsatt av våre stolte kollegaer.
Fortsatt fin førjulstid, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Helt topp Kjempe bra service, god mat, flott rom. Helt nytt hotell med flott utsikt fra toppetasjen. Flott utstyrt rom med stort bad, veldig komfortabel dusj. Helheten på besøket var helt topp
Anbefales. 5/5

Takk, Trygg Olaf U
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære trygg0,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du tok deg tid til å legge den på TA :)
Så gøy at du var fornøyd med hotellet, dette bringes videre til alle våre stolte kollegaer!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Vi bodde her lørdag til søndag og hadde 3 rom. Veldig bra mottatt på hotellet. Positive og imøtekommende ansatte. Rask innsjekking. Fikk med vann og avis+ Parkering i kjeller var bra. Døgnpris 295. Rommene var store og fine. Pent innredet. Minibar. Behagelige senger, men enkeltsengene glir fra hverandre. Hva med 2 klips til sengebeina. Da slipper jeg å falle ned på gulvet i forsøket på å nå fruen.
Frokost var utrolig bra. Alt var fortreffelig. Utsjekking raskt. Anbefales.

2  Takk, 102bj_rnl
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Kjære 102bj_rnl,

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi er glade for å høre at dere hadde det så fint hos oss, og at hotellet stod til forventningene; både med service, mat og andre fasiliteter. Anbefaler å bestille dobbeltrom i stedet for twin neste gang - så kan fruen nås når som helst :)

Håper å ønske deg velkommen tilbake snart.

Vennlig Hilsen,

Administrasjonsleder

This response is the subjective opinion of the management representative and not of TripAdvisor LLC.fint hos oss, og at hotellet stod til forventningene; bade med maten, servicen og andre fasiliteter. Håper å ønske deg velkommen tilbake snart. Vennlig Hilsen, Renate Rye

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Er du i Oslo, og ser etter hotell? Glem sentrum. Det er på Storo du skal bo. For et hotell, for noen rom, for en frokost, for en herlig atmosfære. Du har hele Oslo utenfor døren, med kollektivtrafikk, spennende restauranter, barer og butikker. Nei, valget er veldig enkelt: kjør Storo!! Ps; de har premier league på tv og nydelig øl i baren ;)

Reisetype: Reiste alene
3  Takk, mkloslo
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære mikkeloslo,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Storo er blitt et utrolig kult område, så gøy at du kommenterer det.
Velkommen tilbake.