Bli belønnet med One Key
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Karina H, Guest Relations ManagerThon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. des. 2018
Kjære Lars M,

Wow, tusen takk for flott tilbakemelding!
Utrolig kult at du drar frem ansatte og frokosten, som er fokuspunktene våre.
Takk for besøket og velkommen tilbake, ha en fin jul så lenge.

kr 4 140
  • Radissonhotels.com
    kr 2 255
4.0 km fra Thon Hotel Storo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 978
3.4 km fra Thon Hotel Storo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Flott nytt hotell like ved Storo storsenter, kort vei til undergrunn og kino med mange saler i samme bygg. Flott rom, god stor seng, fantastisk frokost, hyggelig personale, sen utsjekk på søndag. Dette hotellet anbefales og vi kommer tilbake!

Takk, DitteBirgitte
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2018

Kjære DitteBirgitte,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du tok deg tid til å skrive den hos oss!
Vi gleder oss til å se dere igjen.

Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales virkelig! Nytt og flott. Store gode rom, behagelige senger, rent og pent. Og frokosten var ett kapittel for seg selv, bedre frokost har jeg nok ikke fått på ett hotell noensinne.

1  Takk, tonjecarina
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Kjære tonjecarina,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Kult at du var så fornøyd med frokosten - denne er også noe av det vi fokuserer mest på.

Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med vårt opphold på dette hotellet..
God mat og hyggelig personell som jobber der..
Rent og pent overalt og har et eksklusivt preg på matrialer som er benyttet.. Stilrent.. Bra treningsrom har de også..

1  Takk, david_R9089XV
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære David Ø,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Veldig kjekt å se at bade mat, service, interiør og treningsrom falt i smak.

Hjertelig velkommen tilbake - håper vi klarer full pott ved neste besøk

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Nytt og fint hotell med god service. Rene rom med god størrelse og veldig god frokost. Alle som jobber på hotellet er svært serviceinnstilte. Kommer til å bo på hotellet igjen neste gang vi skal til Oslo.

Takk, Tour683751
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Kjære Tour683751,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen og for at du tok deg tid til å legge den ut på TA!
Vi jobber mye med å levere god service, og det er hyggelig at dette slår gjennom hos gjestene våre.
Din tilbakemelding videreformidles til våre flinke medarbeidere.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Svært bra hotell! Fine, rene rom med store bad. Innbydende og behagelig. God service, og veldig sentralt. Rett ved Storo senteret, og kort vei til trikk/t-bane. Samt frokosten er i en egen klasse, fantastisk frokost!

Takk, Tonjevat
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære Tonjevat,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Dette blir høyt verdsatt av våre stolte kollegaer.
Fortsatt fin førjulstid, og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,