2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 145
EtripUSD 145
Trip.comUSD 145
Anmeldt 17. januar 2019

Tok med kjæresten på helgetur, og alt var perfekt. Flott rom i et flott og nytt hotell. Meget hyggelig ansatte i resepsjonen og ellers. Veldig gode drinker i baren og ikke minst – en helt fantastisk frokost

Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, oyvindsund
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære oyvindsund,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Så utrolig gøy at dere var så fornøyde med alt :)
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. januar 2019

Supert hotel, fine romslige soverom og bad. Maten til frokost og ellers iløpet av konferansen var helt nydelig!
Hvis man skal plukke på noe er det at ingen rom har badekar men der igjen gjør det ikke noe når det er så fint ellers. På rommene er det også en liten høyttaler som man kan koble opp mobilen sin til.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, rebecca m
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære bekk1z,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Så gøy at maten falt I smak gjennom hele dagen, dette skal jeg videreformidle til kjøkkenet vårt.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. januar 2019

Nytt og fint, rent hotell. Stort rom og bad og god seng. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Stor og variert frokost, smakfull og personalet effektive med rydding og påfyll.
Beliggenheten passet godt for mine gjøremål denne gangen.
Kan absolutt anbefales.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Tore R
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Tore R,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du la den igjen på Trip Advisor!
Gøy at du var fornøyd med produktet vi er så stolte av å levere.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet er nytt og det er utrolig flott innredet. De i resepsjonen er både blide og effektive, rommene er store, badet er stort, senga var nydelig å sove i og frokosten er noe av det beste jeg har spist. Der finner du ALT. Jeg kommer garantert tilbake og kommer til å anbefale dette til alle

Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Kjære Sølvi A,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Det var kjempegøy å ha dere på besøk - flott gjeng.
Tilbakemeldingen bringes videre til våre stolte kollegaer.
Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 8. januar 2019

Booket rom i forbindelse med helgeopphold.
Nytt og fint hotell, som gir fin valuta for pengene.
God størrelse på rommene, og meget hyggelig og behjelpelig betjening.
Gratis kaffe i lobbyen er en kjempebonus.
Neste opphold er allerede booket.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, moenstig

Kjære moenstig,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du tok deg tid til å skrive den på Trip advisor.
Håper du hadde det like fint i helgen!

Velkommen tilbake,