kr 1 591
Fullt refunderbart før søn. 9. jun.
Frokost inkludert
Reisetype: Reiste alene
Karina H, Guest Relations ManagerThon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 21. jan. 2019
Hei HenrikSteenH2,

Tusen hjertelig takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.
Så hyggelig å lese at du var fornøyd med oppholdet på Thon Hotel Storo, og la merke til våre imøtekommende ansatte samt frokosten.

Vi ønsker deg velkommen tilbake neste gang!

Med vennlig hilsen

kr 2 539
    kr 2 690
4.6 km fra Thon Hotel Storo
Svømmebasseng
Our lounge area on the second floor
kr 1 149
  • travelup.com
4.1 km fra Thon Hotel Storo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Nytt hotell, flotte rom og kjempe god service. De har helt klart den beste frokosten, bor mye på hotell men det er noe eget med maten dems! Jeg elsker å bo på dette hotellet. Kort vei til kjøpesenter, trikk og buss.

Takk, Henrik A
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære Henrik A,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen!
Så kult å høre at du trekker frem service og frokost som er fokuspunktene våre.
Hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 17. januar 2019

Tok med kjæresten på helgetur, og alt var perfekt. Flott rom i et flott og nytt hotell. Meget hyggelig ansatte i resepsjonen og ellers. Veldig gode drinker i baren og ikke minst – en helt fantastisk frokost

Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, oyvindsund
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære oyvindsund,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Så utrolig gøy at dere var så fornøyde med alt :)
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. januar 2019

Supert hotel, fine romslige soverom og bad. Maten til frokost og ellers iløpet av konferansen var helt nydelig!
Hvis man skal plukke på noe er det at ingen rom har badekar men der igjen gjør det ikke noe når det er så fint ellers. På rommene er det også en liten høyttaler som man kan koble opp mobilen sin til.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, rebecca m
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære bekk1z,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Så gøy at maten falt I smak gjennom hele dagen, dette skal jeg videreformidle til kjøkkenet vårt.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. januar 2019

Nytt og fint, rent hotell. Stort rom og bad og god seng. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale. Stor og variert frokost, smakfull og personalet effektive med rydding og påfyll.
Beliggenheten passet godt for mine gjøremål denne gangen.
Kan absolutt anbefales.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Tore R
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Kjære Tore R,

Tusen takk for flott tilbakemelding og at du la den igjen på Trip Advisor!
Gøy at du var fornøyd med produktet vi er så stolte av å levere.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Hotellet er nytt og det er utrolig flott innredet. De i resepsjonen er både blide og effektive, rommene er store, badet er stort, senga var nydelig å sove i og frokosten er noe av det beste jeg har spist. Der finner du ALT. Jeg kommer garantert tilbake og kommer til å anbefale dette til alle

Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Kjære Sølvi A,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Det var kjempegøy å ha dere på besøk - flott gjeng.
Tilbakemeldingen bringes videre til våre stolte kollegaer.
Hjertelig velkommen tilbake,