3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Destinia.comUSD 162
207212 av 446 anmeldelser
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Norges blindeforbunds ungdom var på Thon hotell Storo helgen 18-20 Januar, og for en opplevelse!
Det er punktskrift i heisen og påske rommene, slik at blinde og svaksynte kan ferdes rundt alene så mye de vil! De ansatte på hotellet var også superhyggelige og serviceinnstilt. Maten var utrolig god, sengene var nydelige og treningsrommet var fantastisk! Lobbyen var et fint knutepunkt der alle kunne samles, noe som gjør det perfekt for organisasjoner å dra på hotelltur.
Vi er superfornøyde og kommer helt klart tilbake! 5 stjerner på absolutt alt!

Takk, Silje S
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære Silje S,

Tusen takk for kjempehyggelig gjeng på besøk!
Dere lagde så god stemning i resepsjonen vår:)
Takk for den fine tilbakemeldingen, og gleder oss til å se dere igjen.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 20. januar 2019

Kjempefint hotell på Storo,litt usentralt i forhold til sentrum.Nye svert fine reine rom.Heilt ok parkering i kjeller.Eit av dei beste hotella i byen.Fantastisk frokost i nydelige lokaler.Servicinnstilt super betjening.Kjem garantert tilbake ved seinere annledning.

1  Takk, Stig H

Kjære Stig H,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Det gleder å høre at du syns vi er et av de beste hotellene i byen, og ikke minst at frokosten falt i smak og betjeningen leverte.

Hjertelig velkommen tilbake,

Vennlig hilsen

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Personal er meget imøtekommende og blide. Hotellrom rent og velstelt. Frokost må oppleves... Stor parkering med mange el ladeplasser kjeller.
Jeg har bodd på en del hoteller i Oslo og dette er det jeg har brukt siste 10 gangene og kommer til å bruke framover.
5 min gåtur til T bane.

Reisetype: Reiste alene
Takk, HenrikSteenH2

Hei HenrikSteenH2,

Tusen hjertelig takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.
Så hyggelig å lese at du var fornøyd med oppholdet på Thon Hotel Storo, og la merke til våre imøtekommende ansatte samt frokosten.

Vi ønsker deg velkommen tilbake neste gang!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Nytt hotell, flotte rom og kjempe god service. De har helt klart den beste frokosten, bor mye på hotell men det er noe eget med maten dems! Jeg elsker å bo på dette hotellet. Kort vei til kjøpesenter, trikk og buss.

Takk, Henrik A

Kjære Henrik A,

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen!
Så kult å høre at du trekker frem service og frokost som er fokuspunktene våre.
Hjertelig velkommen tilbake!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 17. januar 2019

Tok med kjæresten på helgetur, og alt var perfekt. Flott rom i et flott og nytt hotell. Meget hyggelig ansatte i resepsjonen og ellers. Veldig gode drinker i baren og ikke minst – en helt fantastisk frokost

Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, oyvindsund
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære oyvindsund,

Tusen takk for flott tilbakemelding!
Så utrolig gøy at dere var så fornøyde med alt :)
Hjertelig velkommen tilbake.

Vennlig hilsen