elisabethgavin
Oslo, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Storo
4,0 av 5 boblerAnmeldt 31. jan. 2019
Dato for oppholdet: januar 2019
Romtips: Be gjerne om rom slik at du får utsikt ut mot sentrum og byen
4,0 av 5 boblerRom
4,0 av 5 boblerSted
4,0 av 5 boblerService
Karina H, Guest Relations ManagerThon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 31. jan. 2019
Kjære elisabethgavin,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
Så gøy at du trekker frem både interiør, gode senger, frokosten, treningsrommet, kursavdeling og ikke minst servicen. Dette er punkter vi jobber mye med så hyggelig at du anerkjenner disse.

Velkommen tilbake,

kr 1 969
    kr 2 023
4.5 km fra Thon Hotel Storo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 1 057
    kr 1 249
4.5 km fra Thon Hotel Storo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

En meget bra opplevelse av Thon Hotel Storo. Nytt fräscht hotel med fine delikate farger. Meget god service av alt personale, bra beliggenhet ved Storo senteret, nær offentlig kommunikasjon. Praktisk P hus under hotellet

Takk, Jonasle60
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2019

Kjære Jonasle60,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen og at du tok deg tid til å legge den her på TA!
Videreformidler punktene dine til alle våre stolte hotelierer.

Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Vil absolutt anbefale dette hotellet. Nytt og fresht, men beliggenhet mellom Storo senter, BI og rett ved t-banen.
Rommene er fine. Sengen var myk og god. Frokosten var helt fantastisk. Vanligvis må jeg betale ekstra for porsjert egg, her var det en del av utvalget. Sett av god tid til frokost. Har allerede bestilt de neste oppholdene.

Takk, Herogder1
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Kjære Millie1973,

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!
Dette var hyggelig lesing på en fredag. Kult at du er så fornøyd med frokosten, dette er et av fokuspunktene våre så det er gøy at den faller i smak.

Hjertelig velkommen tilbake neste gang!

Vennlig hilsen,

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Norges blindeforbunds ungdom var på Thon hotell Storo helgen 18-20 Januar, og for en opplevelse!
Det er punktskrift i heisen og påske rommene, slik at blinde og svaksynte kan ferdes rundt alene så mye de vil! De ansatte på hotellet var også superhyggelige og serviceinnstilt. Maten var utrolig god, sengene var nydelige og treningsrommet var fantastisk! Lobbyen var et fint knutepunkt der alle kunne samles, noe som gjør det perfekt for organisasjoner å dra på hotelltur.
Vi er superfornøyde og kommer helt klart tilbake! 5 stjerner på absolutt alt!

Takk, Silje S
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kjære Silje S,

Tusen takk for kjempehyggelig gjeng på besøk!
Dere lagde så god stemning i resepsjonen vår:)
Takk for den fine tilbakemeldingen, og gleder oss til å se dere igjen.

Vennlig hilsen,

Anmeldt 20. januar 2019

Kjempefint hotell på Storo,litt usentralt i forhold til sentrum.Nye svert fine reine rom.Heilt ok parkering i kjeller.Eit av dei beste hotella i byen.Fantastisk frokost i nydelige lokaler.Servicinnstilt super betjening.Kjem garantert tilbake ved seinere annledning.

1  Takk, Stig H

Kjære Stig H,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Det gleder å høre at du syns vi er et av de beste hotellene i byen, og ikke minst at frokosten falt i smak og betjeningen leverte.

Hjertelig velkommen tilbake,

Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Personal er meget imøtekommende og blide. Hotellrom rent og velstelt. Frokost må oppleves... Stor parkering med mange el ladeplasser kjeller.
Jeg har bodd på en del hoteller i Oslo og dette er det jeg har brukt siste 10 gangene og kommer til å bruke framover.
5 min gåtur til T bane.

Reisetype: Reiste alene
Takk, HenrikSteenH2

Hei HenrikSteenH2,

Tusen hjertelig takk for din flotte tilbakemelding her på Tripadvisor.
Så hyggelig å lese at du var fornøyd med oppholdet på Thon Hotel Storo, og la merke til våre imøtekommende ansatte samt frokosten.

Vi ønsker deg velkommen tilbake neste gang!

Med vennlig hilsen