TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Frokosten ved dette hotellet er svært innholdsrik. Frokosten har alt du måtte ønske. Jeg har bodd på en del hoteller gjennom årene, men frokosten ved Thon Hotel Storo slår alle sine konkurrenter. Ellers et nytt og nyoppusset hotell. Rommet var stort og pluss med minibar på rommet. Hotellet ligger litt øst for Oslo sentrum. Men det er bare å ta T-banen mot øst, ta linje 5 Ringen og gå av på Storo. Dette tar cirka 10 minutter.Enkelt og greit. Et supert hotell og jeg kommer gjerne tilbake.

Reisetype: Reiste alene
Takk, DammerNOR
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Kjære DammerNOR,

Tusen takk for super tilbakemelding og at du tok deg tid til å dele den!
Gøy å se at du er så fornøyd med frokosten, vi er veldig stolte av denne.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Det er bare å si seg enig med alle andre som har anmeldt dette hotellet.
Det finnes absolutt ingen ting å utsette på noe her.
Beliggenheten kan virke usentral dersom man ser på et kart, men Storo er et kommunikasjonssenter i Oslo med trikk, buss og t-bane med rikelig med avganger. Hotellet ligger også rett ved ring 3 og ikke langt fra en jernbanestasjon. Storosenteret vegg i vegg har alt man kan tenke seg av butikker.
Hotellet åpnet høsten 2018 og er veldig fresht og nytt. Alle rom har stor TV, chromecast og bluetoothhøyttaler. Rikelig med stikkontakter for lading. Bekveme senger. Perfekt renhold.
Frokosten er helt eksepsjonell, utrolig lekker og rikholdig buffet.
Personalet er åpenbart glad i og stolt over arbeidsplassen sin, og alltid vennlige, hjelpsomme og hyggelige på en behagelig måte. Det gjelder alle!
Vi har bodd her ni netter, spredt utover åtte opphold siden de åpnet. Vi bor mye på hotell, totalt 50 netter siste året.
På Storo har alt vært perfekt hver gang.
Anbefales sterkt!

Takk, peterbekwet

Hei peterbekwet,

Fantastisk å høre at du er fornøyd med hotellet, tusen takk for den fine anmeldelsen!
Setter stor pris på den fine tilbakemeldingen, og den vil deles med alle våre stolte hotelierer.
Vi skal gjøre vårt ytterste for å levere samme høye standard, hver dag.

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Kjempe fint hotell. Fargerikt og koselig rom med god seng. Frokosten var helt super. Rommet var rent og pent, men det var rester av brunkrem på døren inn til badet. Personalet var veldig hyggelig. Mange muligheter rundt hotellet og ikke så langt til Karl Johan.

Takk, Mkp321
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Kjære Mkp321,

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!
Utrolig gøy å se at service, frokost og interiør falt i smak,
Vedrørende baderomsdøren følger jeg dette opp videre og kvalitetssikrer våre rutiner, slikt skal ikke forekomme.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk hotell med god service og hyggelig personell.
God frokost med variert utvalg i en trivelig restaurant.
Hotellet ligger i umiddelbar nærhet til både shoppingsenter, kino og hyggelige kafèer/restauranter.
Trikk og buss inn til sentrum er bare noen meter fra inngangsdøren.

Reisetype: Reiste alene
Takk, HaraldSlaatsve

Kjære HaraldSlaatsve,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding og at du tok deg tid til å dele den!
Hyggelig å høre at service og frokost falt i smak, dette er våre fokuspunkter.

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Var her for langhelg med gode venner. Hotellet er ganske så nytt og det vises tydelig på rommet. Veldig fine rom og lekre bad. Personlig hadde jeg utsikt til noen som hadde utsikt til meg, men det gikk greit uansett.
Frokosten var meget god og en klar konkurrent til den på Rosenkrantz Oslo.
De i resepsjonen var smilende, hjelpsomme og hyggelige. Savner nesten tiden som pendler når man bor så greit.

Takk, reklamemannen
Karina H, Guest Relations Manager på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Kjære reklamemannen,

Tusen takk for din tilbakemelding, så gøy å se at du var fornøyd med rom, frokost og personal!
Spør oss gjerne om rom mot utsiden av hotellet ved en eventuelt senere anledning.