Hilde S
5,0 av 5 boblerAnmeldt 28. juli 2020via mobile enheter
Alexander Bergh, Daglig lederThon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juli 2020
Kjære 170hildes

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!
Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet, og spesielt personalet og frokosten.
Videreformidler alle fine ord til våre stolte ansatte.

Velkommen tilbake.

• Strawberry Hotels
    kr 2 140
    kr 2 490
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 949
    kr 929
4.5 km fra Thon Hotel Storo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell, koselige ansatte, greit i forhold til kollektiv transport, parkering i kjeller (litt dyrt). Kjekt med shoppingmuligheter rett over gata. Bysykler rett utenfor hotellet som gir mulighet for en fin sykkeltur ned til sentrum

Takk, 126hildegunnb
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære 126hildegunnb

Takk for at du deler din flotte tilbakemelding på TripAdvisor.
Vi er glade for å høre at du var fornøyd med hotellet og ditt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell, veldig god frokost, deilige senger og et serviceinnstilt personale! Stort pluss at det var ekstra lydisolering på rommene, vi ble ikke forstyrret av trafikk eller annen støy :) Kommer gjerne tilbake en annen gang :)

Takk, 157kristineb

Kjære 157kristineb

Tusen takk for for flott tilbakemelding!

Det gleder oss å høre at du var fornøyd med alt under oppholdet.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2020

bodde der en natt med familie. Veldig godt mottatt ved sjekk inn, raskt og effektivt. Da vi senere fikk behov for ekstra seng til barnebarnet fikk vi byttet til et større rom, med sovesofa. Fantastisk god service av den blide damen i resepsjonen. Rommet var veldig fint, badet også. Senga var god. Skrivebord og minibar på rommet i tillegg både vannkoker og Nescafe maskin.. Vi koste oss. Frokosten var litt redusert på grunn av Corona, men allikevel veldig bra.

2  Takk, Flyglad

Kjære Flyglad

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!
Det gleder oss å høre at du var fornøyd med både service og rommet.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Godt hotell generelt, men kaldt på rommet. Særlig badegulvet var kaldt - uten mulighet for å regulere temperaturen. Ikke nødvendig at et slikt sparetiltak skal ødelegge helheten for et ellers bra hotell. Vi frøs !!

Takk, Tronder56
Martine Landbakk, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Hei Tronder56,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er hyggelig å høre at dere generelt synes vi har et godt hotell, men selvsagt synd at temperaturen på badet ødelegger for helheten. Vi tar med oss disse tilbakemeldingene for videre forbedring.

Vi håper vi vil få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Martine A. Landbakk
Resepsjonssjef

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell. Rene og pene rom, ble oppgradert fra juniorsuite til suite med eget soverom og balkong👍fantastisk god frokost, hvor de har tatt smittevern på alvor 🥰meget serviceminded personale

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, tomerete
MartineAL4, Resepsjonssjef på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære Tomerete,

Tusen takk for at du deler denne flotte tilbakemeldingen.

Det gleder oss å høre at dere var fornøyd med oppholdet her hos oss.

Hjertelig velkommen tilbake!

Martine A. Landbakk