Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 141
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter på Thon hotell Storo i Oslo. Veldig fornøyd med alt. God offentlig transport og stille fredelig nattesøvn midt i storby. Herlig frokost og trivelig personale i alle ledd Vi kommer tilbake flere ganger Anbefales!

Takk, kentarnet
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei kentarnet

Takk for at du har tatt deg til til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Storo. Det var gledelig å høre at du var godt fornøyd med hotellets fasiliteter og personale.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En natt på Storo var flott! Lettvint parkering i kjelleren, som gjerne kunne vært opplyst bedre. Vi kjørte først i ring på Storo shopping, der var det nesten fullt. I parkeringshuset under hotellet var det nesten tomt.
Nydelig rom, utsikt og gode senger. Hel dobbeltseng (ikke slik som sklir fra hverandre) og stor ekstraseng. Forøvrig dumt at det trengs oppgradert rom for å få med barn på tur i ekstraseng - det blir dyrt.
Frokosten var på tross av korona veldig bra. Innerst i lokalet var det god plass, alle hadde samlet seg tett i tett foran i restauranten. Rolig og godt bakerst. Veldig godt brød, rundstykker og brownies.
Vi kommer tilbake!

1  Takk, Lillegro
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei GroL4

Takk for en fantastisk anmeldelse og anbefalelse her på Tripadvisor. Gledelig å se at vi kunne levere det produktet vi er så stolte av å kunne stå for.

Bedre skilting til parkeringen skal vi ta med oss videre.

Vi håper å kunne se dere snart igjen. Hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk topp service og ble oppgradert til et stort og flott hjørnerom. Nydelig bad og deilige senger. Topp service og de tryllet frem mulighet for en ekstra natt når det egentlig var fullt. God frokost og veldig hyggelig frokostsal. Alt gikk effektiv og fint. 5 min til nærmeste T - bane og buss. Var i sentrum på et blunk. Gode restauranter nær hotellet og Oslos største kino (eneste IMAX sal i landet). Anbefaler hotellet på det varmeste!

Takk, 170hildes
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære 170hildes

Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen!
Så hyggelig å høre at du var fornøyd med oppholdet, og spesielt personalet og frokosten.
Videreformidler alle fine ord til våre stolte ansatte.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell, koselige ansatte, greit i forhold til kollektiv transport, parkering i kjeller (litt dyrt). Kjekt med shoppingmuligheter rett over gata. Bysykler rett utenfor hotellet som gir mulighet for en fin sykkeltur ned til sentrum

Takk, 126hildegunnb
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære 126hildegunnb

Takk for at du deler din flotte tilbakemelding på TripAdvisor.
Vi er glade for å høre at du var fornøyd med hotellet og ditt opphold.

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig hotell, veldig god frokost, deilige senger og et serviceinnstilt personale! Stort pluss at det var ekstra lydisolering på rommene, vi ble ikke forstyrret av trafikk eller annen støy :) Kommer gjerne tilbake en annen gang :)

Takk, 157kristineb

Kjære 157kristineb

Tusen takk for for flott tilbakemelding!

Det gleder oss å høre at du var fornøyd med alt under oppholdet.

Hjertelig velkommen tilbake.