Gratis avbestilling frem til 06.11.21
Gratis avbestilling frem til 07.11.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 135
Anmeldt 2. september 2020

Thon Storo Hotell innfridde igjen mine forventninger, hyggelig personale i alle ledd, innbydende og stort rom, god frokost med bredt utvalg. Litt utenfor sentrum, men gode kollektivforbindelser i nærheten.

1  Takk, thongjest
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære thongjest

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.

Det er godt å høre at du er fornøyd med dine opphold, og spesielt at personale, rom og frokost innfrir dine forventninger.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Storo er desidert mitt favoritt hotel, bruker endel hoteller i løpet av året, og dette hotellet topper det meste. Fine rom og en fantastisk frokost!
Føler meg alltid velkommen til dette hotellet!
Anbefales!!!

Takk, rfosaas
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Hei rfosaas

Tusen takk for flott tilbakemelding! Godt å høre at vi er ditt favoritthotell og at du er fornøyd med både rom og frokost.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 11. august 2020

Reiste med to barn. Bestilte et Business rom fordi vi skulle ha tre senger.
Rommet var veldig bra. Stort, romslig og et flott bad.

Ungene var helt i himmelen.

Rommet hadde strykebrett og strykejern, samt minibar.

Romtips: Bestill business rom.
1  Takk, Jorgen6874
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Jorgen6874

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding her på Tripadvisor. Gledelig å høre at rommet var bra og at ungene koste seg.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter på Thon hotell Storo i Oslo. Veldig fornøyd med alt. God offentlig transport og stille fredelig nattesøvn midt i storby. Herlig frokost og trivelig personale i alle ledd Vi kommer tilbake flere ganger Anbefales!

Takk, kentarnet
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei kentarnet

Takk for at du har tatt deg til til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Storo. Det var gledelig å høre at du var godt fornøyd med hotellets fasiliteter og personale.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En natt på Storo var flott! Lettvint parkering i kjelleren, som gjerne kunne vært opplyst bedre. Vi kjørte først i ring på Storo shopping, der var det nesten fullt. I parkeringshuset under hotellet var det nesten tomt.
Nydelig rom, utsikt og gode senger. Hel dobbeltseng (ikke slik som sklir fra hverandre) og stor ekstraseng. Forøvrig dumt at det trengs oppgradert rom for å få med barn på tur i ekstraseng - det blir dyrt.
Frokosten var på tross av korona veldig bra. Innerst i lokalet var det god plass, alle hadde samlet seg tett i tett foran i restauranten. Rolig og godt bakerst. Veldig godt brød, rundstykker og brownies.
Vi kommer tilbake!

1  Takk, Lillegro
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei GroL4

Takk for en fantastisk anmeldelse og anbefalelse her på Tripadvisor. Gledelig å se at vi kunne levere det produktet vi er så stolte av å kunne stå for.

Bedre skilting til parkeringen skal vi ta med oss videre.

Vi håper å kunne se dere snart igjen. Hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen