Øyvind J. D
5,0 av 5 boblerService
Alexander Bergh, Daglig lederThon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. sep. 2020
Hei _yvindjd

Takk for at du har tatt deg tid til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Storo. Gledelig å høre at produktet vårt sto i stil med forventningene, og at våre ansatte var imøtekommende og hyggelig.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

kr 2 505
    kr 970
    kr 1 153
3.4 km fra Thon Hotel Storo
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
kr 1 092
4.1 km fra Thon Hotel Storo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Mye for pengene!
Besøkte familie og er veldig godt fornøyd med hotellet. Nær kollektivtrafikk , både buss og T-bane. Vi ba om rolig rom og fikk virkelig det;sov som en stein i god seng. Fine store rom, rent og god frokost! Eneste negative var dyr parkering ,295/døgn ( men dette er kanskje Oslopriser som vi ikker er vant til!?)

Terje, Kristiansand

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, TerjeWold
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Kjære TerjeWold

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!
Utrolig hyggelig å se at rom og frokost falt i smak.
Vedrørende parkering skal det godt gjøres å finne noe rimeligere alternativ i Oslo i disse dager, dessverre.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. september 2020

Thon Storo Hotell innfridde igjen mine forventninger, hyggelig personale i alle ledd, innbydende og stort rom, god frokost med bredt utvalg. Litt utenfor sentrum, men gode kollektivforbindelser i nærheten.

1  Takk, thongjest
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære thongjest

Tusen takk for din flotte tilbakemelding.

Det er godt å høre at du er fornøyd med dine opphold, og spesielt at personale, rom og frokost innfrir dine forventninger.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Storo er desidert mitt favoritt hotel, bruker endel hoteller i løpet av året, og dette hotellet topper det meste. Fine rom og en fantastisk frokost!
Føler meg alltid velkommen til dette hotellet!
Anbefales!!!

Takk, rfosaas
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2020

Hei rfosaas

Tusen takk for flott tilbakemelding! Godt å høre at vi er ditt favoritthotell og at du er fornøyd med både rom og frokost.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 11. august 2020

Reiste med to barn. Bestilte et Business rom fordi vi skulle ha tre senger.
Rommet var veldig bra. Stort, romslig og et flott bad.

Ungene var helt i himmelen.

Rommet hadde strykebrett og strykejern, samt minibar.

Romtips: Bestill business rom.
1  Takk, Jorgen6874
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Hei Jorgen6874

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding her på Tripadvisor. Gledelig å høre at rommet var bra og at ungene koste seg.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hadde 2 netter på Thon hotell Storo i Oslo. Veldig fornøyd med alt. God offentlig transport og stille fredelig nattesøvn midt i storby. Herlig frokost og trivelig personale i alle ledd Vi kommer tilbake flere ganger Anbefales!

Takk, Kent Arne T
Alexander Bergh, Daglig leder på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei kentarnet

Takk for at du har tatt deg til til å kommentere ditt opphold ved Thon Hotel Storo. Det var gledelig å høre at du var godt fornøyd med hotellets fasiliteter og personale.

Hjertelig velkommen tilbake