2 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 167
Trip.comUSD 167
Destinia.comUSD 180
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell i Nydalen, vis a vis kino og kjøpesenter. Hotellet burde hatt bedre avtale på parkering, det er dyrt å betale 295,-/ døgn for å parkere. Flotte rom, god seng. Meget hyggelig frokostpersonale. Fantastisk frokost smakfullt og innbydende presentert. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Nina-augusta
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære Nina,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er flott å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter ditt besøk hos oss, og ikke minst at du fremhever våre flotte hotellrom og vår smakfulle frokost. Det setter våre ansatte stor pris på.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 13. juli 2021

Lå på hotellet 1 natt i anledning sportsarrangement.
Selve hotellet er ganske nytt, flotte store rom, flott bad og gode senger å sove i.
Rommet var rent og flott TV som virekt.
OK internt.
God mat både til middag, frokost og lunsj.
Hyggelig betjening.

1  Takk, BjR1956
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære gjest,
Det er veldig hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell.

Jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Et forholdsvis nytt Hotel, rent og pent . Store gode rom, nydelig frokost og ypperlig service . 100 m til Storo kjøpesenter , samt flere restauranter i umiddelbar nærhet . Kollektiv transport rett ved hotellet , både buss og T-bane .Kommer igjen :))

Takk, kornumak
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2021

Kjære Kornuma K,

Det er svært hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell, og ikke minst at du fremhever våre dyktige ansatte. Vi jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.

Vi håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Anmeldt 21. juni 2021

Hadde høye forventninger til oppholdet da jeg hadde lest alle de gode anmeldelsene av hotellet i forkant. Rene, freshe og fargerike rom med god seng, god frokost og gjennomgående god service i alle ledd. Alle gjorde sitt beste for å gi best mulig service. Hadde litt problemer med termostaten på rommet og rommet var derfor ganske varmt, men dette ble raskt tatt tak i og vi ble tilbydt et nytt oppgradert rom. Dette var første besøk hos Thon Hotel Storo, men det blir ikke det siste! :-)

Takk, frk-ko
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2021

Kjære gjest,

Det er svært hyggelig å se at vi har klart å innfri dine forventninger som du hadde på forhånd. Vi setter stor pris på at du fremhever våre dyktige ansatte i alle avdelinger, som jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester.

Beklager at du opplevde problemer med termostat på rommet, men det er godt å høre at dette løste seg raskt.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 2. juni 2021

Perfekt beliggenhet med tanke på å reise kollektivt . Kort vei til mange utflukter .
Hyggelig personale . Reint og fint
Kjempe god frokost
Følte de var påpasselig med smitteverntiltak
Kommer til å reise tilbake

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, I9877ZBmonicak
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du bemerker både vår flotte beliggenhet, og ikke minst våre dyktige ansatte som rengjør hotellrom, serverer frokost og sørger for at dere opplever et trygt opphold med tanke på smittevern.

Vi setter pris på dine tilbakemeldinger, og jeg håper vi får gleden av å ha deg som gjest hos oss ved en senere anledning.

Hotellsjef ved Thon Hotel Storo