FindHotelUSD 168
EtripUSD 168
Agoda.comUSD 177
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom som passet perfekt til meg og mine to ungdommer. Badet var stort i tillegg. Veldig rent og fint. Frokosten er noe av det beste vi har hatt noensinne på hotell☺️ Hotellet ligger veldig nær trikken og 10 minutt fra Oslo sentrum. Hyggelig personal som jobbet på hotellet☺️

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Resort12789954103
Susanne Alstad Bergh, Gjestetjenester/resepsjon på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Det er svært hyggelig å se at du bemerker både vår flotte beliggenhet, renhold og ikke minst våre dyktige ansatte.

Susanne M. Bergh
Thon Hotel Storo

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nytt hotell med kult konsept! Stort og fint rom i forhold til mange andre hotell. Hyggelige ansatte og fint resepsjonsområde.

+ Minibar og safe på rommet

+ Stor tv med chromecast

+ Dobbel vask og stor dusj

+ Gode senger

Litt utenfor sentrum, men med alt man trenger i umiddelbar nærhet. Lett å komme seg til/ fra med kollektivt eller bil. Ligger i sammenheng med Storo storsenter og her finner du også flere spisesteder.

Hotellet har ingen avtale ift parkering så ble dyrt å sette bilen her!

Eneste jeg har å trekke på er fokus på smittevern. Opplevde ikke at noen ansatte brukte munnbind, heller ikke de som var i frokostsalen. Tomt for antibac ved inngang og kaffemaskin. Ingen antibac i heisen hvor det hele tiden var masse folk

Siste dagen valgte vi å stå over frokosten på hotellet fordi det var ALT for mye folk inne i salen. Alle bord vi kunne se var opptatt, i tillegg var det en lang kø ut av salen og langt ut i resepsjonen. Køen var ikke pga antallsbegrensning, men kø til å forsyne seg med tallerk og så mat. Virket ikke som noen hadde kontroll. Lite som tydet på at noen tok smittevern på alvor!

Likte ellers alt ved hotellet veldig godt, men kommer ikke tilbake før korona er over!

Romtips: Anbefaler ikke å komme med bil da parkering er dyrt!
Takk, Idipidi

Kjære idipidi,

Først vil jeg beklage for at det var stor pågang i frokostsalen i tidsrommet du bodde hos oss og at du opplevde håndteringen av smittevern som mangelfull.

Det har vært over all forventning av besøkende på hotellet i juni og juli, vi slo faktisk rekord på antall besøkende i frokosten!
Personalet følger smittevern og vi har våre rutiner som vi følger i tråd med myndighetenes anbefalinger.
Vi beklager at du opplevde dette som mangelfullt.
Det er ikke slik det skal være hos oss og dette er et avvik fra vår standard.
Vi setter pris på slike tilbakemeldinger da dette bidrar i vårt arbeid mot å bli bedre.

Jeg videreformidler din tilbakemelding til restauranten som tar en gjennomgang med sitt team for forbedring på disse punktene.

Jeg ønsker gjerne å komme i direkte kontakt med deg for å følge deg opp videre ved neste besøk hos oss, samt by på en hyggelig oppmerksomhet. Er du grei tar kontakt med meg på mail: Susanne.bergh@olavthon.no

Utover dette så er det svært hyggelig å se at du bemerker vår flotte beliggenhet og at du ellers er fornøyd med Thon Hotel Storo.

Susanne M. Bergh
Thon Hotel Storo

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi (familie på 4) har hatt et fantastisk opphold på Thon Hotel Storo. Rommet vårt var stilig innredet, god standard, romslig og rent. Gode senger, sovesofa var også god å sove i. Aircondition på rommet kom godt med i 30 grader. Meget god frokost med godt utvalg. God beliggenhet med kort vei til både buss, trikk og t-bane. Det som gjorde oppholdet ekstra spesielt for oss var de hyggelige ansatte ved hotellet. Super service. Tusen takk for at dere klarte å ordne det slik at vi fikk en natt ekstra. Vi har funnet vårt nye favoritthotell og kommer definitiv tilbake neste sommer. Hotellet kan varmt anbefales.

Takk, chrsa
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Kjære gjest,
Tusen takk for din svært hyggelige tilbakemelding her på TripAdvisor.

Vi setter stor pris på våre gjesters tilbakemelding, og spesielt når våre flotte rom og våre dyktige ansatte blir fremhevet. Våre ansatte jobber kontinuerlig med å skape gode opplevelser for våre gjester, og det er flott å se at dette blir lagt merke til.
Vi ser frem imot å ønske dere velkommen til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt hotell i Nydalen, vis a vis kino og kjøpesenter. Hotellet burde hatt bedre avtale på parkering, det er dyrt å betale 295,-/ døgn for å parkere. Flotte rom, god seng. Meget hyggelig frokostpersonale. Fantastisk frokost smakfullt og innbydende presentert. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Nina-augusta

Kjære Nina,
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er flott å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk etter ditt besøk hos oss, og ikke minst at du fremhever våre flotte hotellrom og vår smakfulle frokost. Det setter våre ansatte stor pris på.

Anmeldt 13. juli 2021

Lå på hotellet 1 natt i anledning sportsarrangement.
Selve hotellet er ganske nytt, flotte store rom, flott bad og gode senger å sove i.
Rommet var rent og flott TV som virekt.
OK internt.
God mat både til middag, frokost og lunsj.
Hyggelig betjening.

1  Takk, BjR1956
Vidar Madsen Hovda, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Storo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære gjest,
Det er veldig hyggelig å se at du sitter igjen med et positivt inntrykk av vårt hotell.